فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو در 89 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو
پایان نامه مدیریت
مدیریت در سیسکو
 پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری 
مشتری مداری در شرکت سیسکو
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 297 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89

بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

در 89 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چکیده تحقیق

این تحقیق در 5  فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح تحقیق : که شامل موضوع ، اهمیت و فایده تحقیق ، علت و هدف تحقیق ، طرح مسئله ، فرضیه ها ، تعریف واژه ها و روش تحقیق می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه تحقیق که در این فصل با استفاده از منابع موجود, سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم , نظریات , مدل ها و تاریخچه می باشد . فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های تحقیق می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری تحقیق می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. لذا در این تحقیق با بررسی ادبیات علمی و پژوهشی ، مشتری مداری در شرکت سیسکو مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته های این پژوهش نشان داد ؛ عواملی مانند تناسب کالا با خواسته و نیازمشتری، زمان دریافت کالا، دریافت خدمات پس از فروش و استفاده از تجارت الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهند. در پایان هم پیوست ها ، منابع و مأخذ و پرسشنامه تحقیق آورده شده است.

 

 

فهرست مطالب

عنوان     صفحه

 

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1 مقدمه           2

1-2 بیان مساله      3

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق           3

1-4 اهداف تحقیق  4

1-5 فرضیات تحقیق           5

1-6 روش انجام تحقیق         5

1-7 واژگان کلیدی  6

1-7-1 کیفیت مناسب کالا     6

1-7-2 تناسب کالا با خواسته و نیاز مشتری        6

1-7-3 زمان دریافت کالا      6

1-7-4 تجارت الکترونیک    6

 

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه           8

2-2 مشتری         8

2-3 انواع مشتری  9

2-4 گروه بندی مشتریان      9

2-5 تاریخچه مشتری مداری 11

2-6 رضایت مشتری           12

2-6-1 تاثیر رضایت مشتری در کسب و کار      12

2-7 الفبای مشتری مداری چیست؟       13

2-8 ایجاد رضایت مشتری    14

2-9 شناسایی انتظارات مشتری          15

2-10 شناسایی نیاز واقعی مشتری       16

2-11 سنجش رضایت مشتری            17

2-12 طراحی کالا و خدمات براساس نیاز ها و انتظارات مشتری      17

2-13 تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده   18

2-14 مدیریت انتظارات مشتری         18

2-15 سازمان مشتری مدار   19

2-16 دلایل اهمیت مشتریان برای سازمان         19

2-17 لزوم مشتری مداری    20

2-18 مدیریت ارتباط با مشتری CRM 21

2-18-1 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان        21

2-18-2 انواع مدیریت ارتباط با مشتری           23

2-18-3 دامنه مدیریت ارتباط مشتری می توان سه سطح را در مدیریت ارتباط مشتری مشخص کرد :         25

2-18-4 اصول و اهداف بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری       27

2-18-5 نقش تکنولوژی در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری    28

2-18-6 کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری 30

2-19 تعریف باشگاه مشتریان            32

2-19-1 انواع مدل های باشگاه مشتریان           33

2-19-2 مزایای باشگاه مشتریان:        35

2-19-3 برنامه های وفاداری مشتریان: 36

2-19-4 عوامل موفقیت در یک باشگاه مشتریان: 37

2-19-5 گام های ایجاد باشگاه مشتریان:            37

2-20 مقدمه ای بر شرکت سیسکو       41

2-21 تاریخچه شرکت سیسکو           41

2-22 موفقیت سیسکو با توجه به شاخص‌های CRM         44

2-24  بازاریابی رابطه ایدر سیسکو    47

2-25 ویژگی ‌های بازاریابی انبوه و بازاریابی رابطه‌ای      48

2-26 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سیسکو         49

2-27 مزایای  CRMدر شرکت سیسکو 49

 

فصل سوم : روش های انجام تحقیق

1-3 مقدمه           57

3-2 روش انجام تحقیق         58

3-3 جامعه آماری  58

3-4  نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری          59

3-5  روش گردآوری اطلاعات           60

3-6  ابزار گردآوری اطلاعات           60

3-7  روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها      61

3-7- 1 روایی      61

3-7-2 پایایی        61

3-7-2-1 ضریب آلفای کرونباخ         63

3-7-2-2 ضریب پایایی تنصیف         63

3-8  روش تجزیه و تحلیل داده ها       64

3-9 قلمرو موضوعی تحقیق  64

3-10 چارچوب نظری تحقیق 64

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق

4-1 مقدمه           66

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها    67

4-3  تحلیل های توصیفی     67

4-3-1  جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان     68

4-3-2 جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان           69

4-3-3 جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان            70

4-3-4  نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان     71

4-4  تجزیه و تحلیل استنباطی           72

4-5  آزمون فرضیه ها        72

4-5-1  آزمون فرضیه اول   73

4-5-2  آزمون فرضیه دوم    75

4-5-3 آزمون فرضیه سوم    76

4-5-4  آزمون فرضیه چهارم 77

4-6  خلاصه فصل چهارم    79

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1  مقدمه          81

5-2  نتیجه گیری از فرضیه ها          81

5-2-1  نتیجه گیری از فرضیه اول     81

5-2-2  نتیجه گیری از فرضیه دوم     82

5-2-3  نتیجه گیری از فرضیه سوم     82

5-2-4  نتیجه گیری از فرضیه چهارم  83

5-3  نتیجه گیری کلی از تحقیق         83

5-4  راهکار ها و پیشنهادات 85

5-5  پیشنهادات به محققین آینده          85

( منــــابع   و   مــــآخذ )       87

پرسشنامه 89

 

دانلود پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند
بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد 
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

چکیده تحقیق

در این تحقیق ما بر آنیم که نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند را مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار دهیم. در فصل اول و و دوم تحقیق به شرح کلیات و ادبیات و پیشینه تحقیق پر داخته ایم. در فصل سوم در مورد روش تحقیق، منابع جمع آوری اطلاعات و چگونگی و نحوه گردآوری اطلاعات صحبت می کنیم. سپس فرایند تحقیق را مورد بررسی قرار داده و با جامعه آماری تحقیق آشنا می شویم. نحوه نمونه گیری و تعیین اندازه آن از بخشهای دیگر این فصل می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه می باشد که در پایان به چگونگی طراحی آن پرداخته خواهد شد. 28 نفر از کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند مورد مطالعه قرار گرفتند و این 28 نفر که نمونه آماری این تحقیق بوده اند؛ شامل 25 مرد و 3 زن می باشد. در فصل چهارم ابتدا مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل داده ها بیان شد. سپس با استفاده ار آمار توصیفی و نمودارها و جداول به تجزیه و تحلیل داده ها پرداختیم. در ادامه داده های تحقیق با استفاده از فنون آمار استنباطی و آمار پارامتریک مورد تحلیل قرار گرفت و در این تحلیل از آزمون هایی نظیر آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف و آزمون تی استفاده شده است. در آزمون فرضیه های تحقیق، چهار فرضیه مورد بررسی قرار گرفته اند، که به جز فرضیه اول، بقیه فرضیات تایید شدند. این بدین معنی است که گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند تاثیر داشته است.

فهرست مطالب

 

عنوان     صفحه

 

فصل اول : کلیات تحقیق       1

1-1  مقدمه          2

1-2  بیان مسأله     3

1-3  اهداف تحقیق 4

1-4  فرضیههای تحقیق       4

1-5  روش انجام تحقیق        4

1-6  واژگان کلیدی 5

1-6-1  گمرک      5

1-6-2  صادرات   5

1-6-3  واردات     5

1-6-4  منطقه آزاد 5

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق       6

2-1 مقدمه           7

2-2 سازمان گمرک 8

2-3 تعریف گمرک به عنوان یک اصطلاح بین المللی         9

2-4  نقش  گمرک   9

2-5  وظایف گمرک 9

2-6 اهداف بلند مدت گمرک  11

2-7 تاریخچه گمرک در ایران 12

2-8 ساختار سازمانی گمرک ایران       13

2-9 مشکلات و چالش های گمرکات ایران         13

2-10 فرایند اظهارکالا به گمرک  به روش سنتی و نحوه ترخیص کالا 15

2-11 نخستین مناطق آزاد جهان         16

2-12  تعاریف منطقه آزاد    17

2-13  تفاوت مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری 17

2-14  مبانى نظرى تجارت آزاد         18

2-15  اهداف مناطق آزاد     19

2-16  تسهیلات قانونی کلیه مناطق آزاد ایران چیست؟       21

2- 17  اصول کلی مقررات صادرات و واردات منطقه آزاد 21

2-18   شرحی از اهداف تشکیل مناطق آزاد در کشور       22

2-19  ساختار تشکیلاتی مناطق آزاد    22

2-20   آسیب های فعلی مناطق آزاد     24

2-21 تاریخچه ایجاد منطقه آزاد اروند  26

2-22 موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد اروند         26

2-23 امکانات و قابلیت های منطقه آزاد اروند     27

2-24 دلایل انتخاب منطقه آزاد اروند (مزایا)      27

2-25 چالش ها و تنگناهای منطقه آزاد اروند       31

2-26  سایرمناطق آزاد در ایران         31

2-27 مهمترین موارد تسهیلات قانونی کلیه مناطق آزاد ایران عبارتند از:        32

2-28  پیشینه تحقیق           33

2-29   اهمیت پیشینه در تحقیقات       33

فصل سوم : روش های انجام پژوهش    36

3-1 مقدمه           37

3-2 روش تحقیق   37

3-3 فرایند انجام پژوهش      38

3-4 جامعه آماری  39

3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه    39

3-6   روش گردآوری اطلاعات          40

3-7 تحلیل پرسشنامه           41

3-8 اعتبار یا روایی تحقیق   42

3-9 پایایی تحقیق   42

3-9-1 ضریب آلفای کرونباخ             43

3-10 آزمون های استفاده شده دراین تحقیق        43

3-11 خلاصه فصل سوم      44

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق      45

4-1 مقدمه           46

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها    46

4-3  تحلیل های توصیفی     47

4-3-1  جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان     47

4-3-2 جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان           48

4-3-3 جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان            49

4-3-4  جدول و نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان      50

4-4 تجزیه و تحلیل استنباطی 51

4-5 بررسی فرض نرمال بودن داده ها  52

4-6 آزمون فرضیه ها         53

4-6-1 آزمون فرضیه اول    54

4-6-2 آزمون فرضیه دوم     55

4-6-3 آزمون فرضیه سوم    56

4-6-4 آزمون فرضیه چهارم 57

4-8 خلاصه فصل چهارم     58

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات   60

5-1 مقدمه           61

5-2 پیشنهادات کلی تحقیق    61

5-3  پیشنهادات به محققین آینده          62

( منابــــع و مــــآخذ )           64

پرسشنامه 67

 

 

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک در بهبود عملکرد منطقه آزاد تجاری اروند

دانلود پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

دانلود پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی
بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیه
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل doc
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59

 پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

فهرست مطالب

عنوان                                 صفحه

 

فصل 1- مقدمات و کلیات

مقدمه-------------------------------------------------------------- 10

1-2- بیان مسئله------------------------------------------------------- 11

1-4- اهمیت و ضرورت پژوهش-------------------------------------------- 12

1-4-2- اهداف پژوهش-------------------------------------------------- 13

1-5- سؤالات پژوهش--------------------------------------------------- 13

فصل 2- پیشینه تاریخی

2-1- پیشینه خارجی پژوهش---------------------------------------------- 15

2-2- پیشینه داخلی پژوهش----------------------------------------------- 16

2-3- بررسی تحقیقات پیشین---------------------------------------------- 19

فصل 3- چارچوب نظری پژوهش

3-1- نظریه پردازان---------------------------------------------------- 21

3-2- چارچوب نظری مورد استفاده------------------------------------------ 29

3-3- مدل پژوهش----------------------------------------------------- 29

3-4- فرضیات پژوهش-------------------------------------------------- 30

فصل 4- روش شناسی پژوهش

4-1- روش تحقیق----------------------------------------------------- 32

4-2- روش گردآوری اطلاعات-------------------------------------------- 32

4-3- جامعه آماری----------------------------------------------------- 32

4-4- حجم نمونه------------------------------------------------------ 32

4-5- روش نمونه گیری-------------------------------------------------- 32

4-6- تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق----------------------------------- 33

4-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها------------------------------------------ 34

4-8- پایایی و روایی داده ها----------------------------------------------- 35

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                          صفحه

 

 

جدول 1 میزان روابط اجتماعی--------------------------------------------- 33

جدول 2 میزان اعتماد اجتماعی--------------------------------------------- 33

جدول 3 – میزان احساس ناامنی-------------------------------------------- 34

جدول 4 میزان احساس ناامیدی--------------------------------------------- 34

جدول 5 آلفای کرونباخ-------------------------------------------------- 35

جدول 6 توصیف داده ها بر حسب سن---------------------------------------- 37

جدول 7 توصیف داده ها بر حسب تحصیلات------------------------------------ 38

جدول 8 توصیف داده ها بر حسب تعداد اعضای خانواده---------------------------- 39

جدول 9 توصیف داده ها بر حسب میزان درآمد---------------------------------- 40

جدول 10 توزیع داده ها بر اساس میزان انزوای اجتماعی ---------------------------- 41

جدول 11 توزیع داده ها بر اساس میزان امید به آینده در میان زنان پاسخگو---------------- 42

جدول 12 توزیع داده ها بر اساس میزان اعتماد اجتماعی در میان زنان پاسخگو-------------- 43

جدول 13 توزیع داده ها بر اساس میزان روابط اجتماعی در میان زنان پاسخگو-------------- 44

جدول 14 توزیع داده ها بر اساس میزان احساس ناامنی در میان زنان پاسخگو-------------- 45

جدول 15 آزمون همبستگی رابطه میزان امید به آینده و انزوای اجتماعی------------------ 46

جدول 16 آزمون همبستگی رابطه میزان اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی---------------- 46

جدول 17 آزمون همبستگی رابطه میزان احساس ناامنی و انزوای اجتماعی----------------- 47

جدول 18 آزمون همبستگی رابطه میزان روابط اجتماعی و انزوای اجتماعی---------------- 47

جدول 19 آزمون همبستگی رابطه میزان برخورداری از امکانات و انزوای اجتماعی----------- 48

جدول 20 آزمون همبستگی رابطه میزان بهره مندی از وسایل ارتباط جمعی و انزوای اجتماعی---- 48

جدول 21 نتایج تحلیل رگرسیون -------------------------------------------- 49

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                          صفحه

 

 

نمودار 1 نمودار توصیف داده ها بر حسب سن----------------------------------- 37

نمودار 2 نمودار توصیف داده ها بر حسب تحصیلات------------------------------- 38

نمودار 3 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب تعداد اعضای خانواده--------------- 39

نمودار 4 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان درآمد--------------------- 40

نمودار 5 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب انزوای اجتماعی ------------------ 41

نمودار 6 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان امید به آینده ---------------- 42

نمودار 7 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتماد اجتماعی ------------------ 43

نمودار 8 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان روابط اجتماعی -------------- 44

نمودار 9 نمودار توصیف فراوانی پاسخگویان بر حسب احساس ناامنی ------------------- 45

 

دانلود پایان نامه بررسی میزان انزوای اجتماعی زنان تحت حمایت سازمان بهزیستی

دانلود ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

دانلود ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا
دسته بندی زمین شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

 بلندترین ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

مقدمه

ساختار و جزئیات مرتبط با آن

نتایج

محاسبات تخریب

خلاصه: یک ساختمان تقویت شده با طول 215 متر و ارتفاع 19 متر در  Iserlohn ساخته شده است. ساختمان در جاده 46A قرار داشته در پایه دارای ابعادی به شرح ذیل می باشد. ارتفاع 7/16 ، پهنای 2/11 محاسبات طراحی بوسیله  صورت پذیرفته است. طراحی بنا بر صورت می پذیرد. دیواره تکمیل شده دارای زاویه شیب 80 درجه می باشد این مقاله نگرش طراحی و جزئیات ساخت را تشریح می نماید. این موارد شامل زمان ساخت،‌نحوه نصب، جزئیات پیرامون ساختار سطح آن می باشد.

نتایج محاسبات تخریب در طی دوره 2 ساله پس از ساخت مد نظر قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: مورد مطالعه - خاکریزها - تسطیح - شبکه های زمین - کنترل

مقدمه

در سال 1997 یک اداره مرکزی جدید در Iserlobhm طراحی گردید. ساختار آن بگونه ای بود که دارای یک شیب خاص در جهت شمال بود. محل آن از غرب به خط راه آهن از شمال به جاده 46A منتهی می گردید. تفاوت سطح در مرزهای شمالی و جنوبی 17 متر بود. هدف ساختار حفاظت از ساختمان جدید در برابر شلوغی خیابان 46 A بود در عین حال محل پارک مناسبی را ایجاد می نمود. که در شکل 1 نشان داده شده است

دانلود ساختارهای تقویت شده باترکیبات زمین دراروپا

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

عنوان دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 29 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل پاورپوین

دانلود دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دانلود پاورپوینتهای کتاب اصول بازاریابی کاتلر
دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )
دلال 
تسهیل کننده 
نماینده تولید کننده 
بازرگان 
خرده فروش 
نمایندگی فروش 
پرسنل فروش 
عمده فروش(توزیع کننده) 
کانال های بازاریابی چه هستند؟ 
چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟
وظایف و جریان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 539 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هجدهم این کتاب با عنوان  " انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع  سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص  مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز

دانلود دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )