فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

دانلود پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 230


 

پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

 

فهرست مطالب

علایم اختصاری    
مقدمه    
الف) طرح بحث    
ب) اهمیت موضوع و علت انتخاب آن 
ج) سوالات پایان‌نامه 
د) فرضیات پایان‌نامه 
ه) روش تحقیق    
و) پلان کلی    
بخش نخست
تجدیدنظر در احکام کیفری: سیرتحول، مفهوم و مبانی، خصوصیات و آثار
فصل‌اول: فرایند تکوین و تطور تجدیدنظر احکام کیفری 
مقدمه 
مبحث اول: سیر تکوین و تطور تجدیدنظر احکام کیفری در حقوق ایران 
گفتار اول: تجدیدنظر احکام کیفری قبل از انقلاب اسلامی ایران 
بند اول: قوانین موقتی اصول محاکمات جزایی 
بند دوم: قانون تسریع دادرسی و اصلاح قسمتی از قوانین دادگستری 
بندسوم: قانون اصلاح پاره‌ای از قوانین دادگستری 
گفتار دوم: تجدیدنظر احکام کیفری پس از انقلاب اسلامی ایران 
بند اول: الغاء نظام تجدیدنظر احکام کیفری 
الف: آیین نامه دادسراها و دادگاه های انقلاب 
ب: لایحه قانونی تشکیل دادگاه‌های عمومی 
ج: قانون اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری 
بند دوم: احیاء نظام تجدیدنظر احکام کیفری 
الف: قانون تعیین موارد تجدیدنظر احکام و نحوه رسیدگی‌ آن‌ها 
ب: قانون تشکیل دادگاه‌های کیفری یک و دو شعب دیوان عالی کشور 
ج: قانون تجدیدنظر آراء دادگاه‌ها 
بند سوم: وضعیت کنونی تجدیدنظر احکام کیفری 
الف: قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب 
ب: قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری 
ج: قانون اصلاح قانون تشکیل دادگا‌ه‌های عمومی و انقلاب 
مبحث دوم : سیرتکوین و تطور تجدینظر احکام کیفری در حقوق انگلستان 
گفتار اول: بررسی فرایند تحول و تطور تجدیدنظر احکام صادره از دادگاه جزا 
گفتار دوم: بررسی فرایند تحول و تطور تجدیدنظر احکام صادره از دادگاه صلح(مجستریت) 
فصل دوم: مفهوم و مبانی تجدیدنظر 
مقدمه 
مبحث اول: تعریف و ماهیت تجدیدنظر 
گفتار اول: تعریف تجدیدنظر 
بند اول: تعریف لغوی 
بند دوم: تعریف اصطلاحی 
گفتار دوم: ماهیت تجدیدنظر 
بند اول: طرق اعتراض به احکام کیفری 
بند دوم: انواع تجدیدنظر 
الف: تجدیدنظر عام 
ب: تجدیدنظر خاص 
مبحث دوم‌: مبانی تجدیدنظر 
گفتار اول: مبانی نظری تجدیدنظر 
بند اول: دلایل موافقین تجدیدنظر 
الف: جایزالخطابودن قاضی 
ب: تضمین حقوق اصحاب دعوی 
بند دوم: ادله مخالفین 
الف: فقدان مبنای صحیح عقلی و فلسفی 
ب: مردود بودن حکومت یک دادگاه بر دادگاه دیگر 
ج: کاستن از ارزش و اعتبار دادگاه بدوی 
گفتار دوم: مبانی عملی تجدیدنظر 
بند اول: دلایل موافقین تجدیدنظر 
الف: تجدیدنظر موجبی برای جلب اعتماد عمومی 
ب: اثر پیشیگرانه تجدیدنظر 
ج: تجدیدنظر موجبی برای وحدت رویه قضایی 
د: پیش‌بینی سیستم تجدیدنظر در نظام‌های متمدن دنیا 
بند دوم: دلایل مخالفین تجدیدنظر 
الف: حکومت سیستم دلایل معنوی 
ب: عدم امکان از سر گرفتن محاکمه در مرحله پژوهش 
ج: ناکارآمدی روش متداول در دادرسی‌های پژوهش 
د: محل وقوع دادگاه تجدیدنظر 
ر: کاهش،(تزلزل) اعتبار احکام دادگاه‌ها 
ز: دلایل جدید در مرحله تجدیدنظر 
س: تجدیدنظر موجبی برای بلاتکلیفی و ایجاد تسلسل 
ش: تجدیدنظرموجبی برای سوءاستفاده 
فصل سوم: خصوصیات و آثار تجدیدنظر 

مقدمه 
مبحث اول: خصوصیات تجدیدنظر 
گفتار اول: تجدیدنظر و طرق عادی اعتراض 
بند اول: تجدیدنظر و واخواهی 
بند دوم: تجدیدنظر و پژوهش 
گفتار دوم: تجدیدنظر و طرق فوق‌العاده اعتراض 
بند اول: تجدید نظر و فرجام 
بند دوم: تجدیدنظر و اعاده دادرسی 
بند سوم: تجدیدنظر و شعبه تشخیص 
بند چهارم: تجدیدنظر و اعتراض از طریق رئیس قوه‌قضائیه 
مبحث دوم: آثار تجدیدنظر 
گفتار اول: اثر تعلیقی تجدیدنظر 
گفتار دوم: اثر انتقالی تجدیدنظر 
بند اول: برحسب موضوع مورد اعتراض 
بند دوم: بر حسب عنوان تجدیدنظرخواه 
الف: تجدیدنظرخواهی دادستان 
ب: تجدیدنظرخواهی محکوم‌علیه 
ج: تجدیدنظرخواهی مدعی خصوصی 
گفتار سوم: ممنوعیت طرح ادعای جدید در مرحله تجدیدنظر 
بخش دوم
تشکیلات، تشریفات، صلاحیت و نحوة رسیدگی مراجع تجدیدنظر
فصل اول: ساختار و صلاحیت مراجع تجدیدنظر 
مقدمه 
مبحث اول: ساختار مراجع تجدیدنظر 
گفتار اول: مراجع تجدیدنظر شکلی 
بند اول: دیوان عالی کشور 
الف: قسمت شعب دیوان عالی کشور 
ب: دادسرای دیوان عالی کشور 
بند دوم: دادگاه عالی عدالت 
گفتار دوم: مراجع تجدیدنظر ماهوی 
بند اول: دادگاه تجدیدنظر 
بند دوم: دادگاه جزا 
مبحث دوم: احکام قابل تجدیدنظر و موارد صلاحیت مراجع تجدیدنظر 
گفتار اول: احکام قابل تجدیدنظر 
بند اول: قطعیت و عدم قطعیت احکام 
بند دوم: اصل تاثیر دعوی عمومی و خصوصی بر یکدیگر 
گفتار دوم: موارد صلاحیت مراجع تجدیدنظر 
بند اول : موارد صلاحیت مراجع  تجدیدنظر شکلی 
الف: موارد صلاحیت دیوان عالی کشور 
ب: موارد صلاحیت دادگاه عالی عدالت 
بند دوم: موارد صلاحیت مراجع تجدیدنظر ماهوی 
الف: موارد صلاحیت دادگاه تجدیدنظر 
ب: موارد صلاحیت دادگاه جزا 
فصل دوم: شرایط و تشریفات تجدیدنظر 
مقدمه 
مبحث اول: تنظیم و تقدیم درخواست تجدیدنظر 
گفتار اول: تنظیم درخواست تجدیدنظر 
بند اول: شرایط تنظیم درخواست 
الف: دادگاه تجدیدنظر 
ب: دادگاه جزا 
ج: دادگاه عالی عدالت 
د: دیوان عالی 
بند دوم: ضمانت اجرای عدم رعایت شرایط تنظیم درخواست 
الف: شرایطی که ضمانت اجرای آن رد فوری درخواست است. 
ب: شرایطی که ضمانت اجرای آن توقیف درخواست است. 
گفتار دوم‌: تقدیم درخواست 
بند اول: تکالیف تجدیدنظرخواه 
بند دوم: تکالیف مرجع تقدیم درخواست تجدیدنظر 
الف: حالتی که دادخواست خارج از مهلت تقدیم شده باشد 
ب: حالتی که درخواست تجدیدنظر ناقص تقدیم شده باشد 
ج: حالتی که درخواست تجدیدنظر ناقص در مهلت مقرر و عامل تقدیم شده باشد 
مبحث دوم: اشخاص ذی‌حق و مهلت تجدیدنظرخواهی 
گفتار اول: اشخاص واجد حق تجدیدنظرخواهی 
بند اول: محکوم‌علیه 
بند دوم: دادستان 
بند سوم: مدعی خصوصی 
گفتار دوم: مهلت درخواست تجدیدنظر 
فصل سوم: فرایند رسیدگی و تصمیمات مراجع تجدیدنظر 
مقدمه 
مبحث اول: فرایند رسیدگی و تصمیمات مراجع تجدیدنظر ماهوی 
گفتار اول: فرایند رسیدگی و تصمیمات دادگاه تجدیدنظر 
بند اول: اعمال و تصمیمات دادگاه تجدیدنظر در موارد عدم امکان رسیدگی به دعوی تجدیدنظر 
الف: عودت پرونده به دادگاه بدوی 
ب: صدور قرار عدم صلاحیت 
ج: صدور قرار رد درخواست 
د: صدور قرار رد دعوی 
بند دوم: اعمال و تصمیم دادگاه تجدیدنظر در موارد امکان رسیدگی به دعوی تجدیدنظر 
الف: نحوه رسیدگی دادگاه تجدیدنظر 
1ـ اجرای ترتیبات مرحله بدوی 
2ـ اجرای ترتیبات خاص 
1ـ2ـ اخذ تامین مناسب 
2ـ2 ـ ضرورت یا عدم ضرورت تشکیل جلسه 
3ـ2ـ تسهیل حضور زندانی در دادگاه 
4ـ2ـ قرار تحقیق و معاینه محلی 
5ـ2ـ استماع ادله جدید 
ب: تصمیمات دادگاه تجدیدنظر 
1ـ تایید حکم بدوی 
2ـ تایید حکم بدوی همراه با اصلاح آن 
3ـ نقض رای 
1ـ3ـ صدور رای از دادگاه فاقد صلاحیت 
2ـ3ـ صدور رای برخلاف موازین شرعی یا قانونی 
گفتار دوم: فرایند رسیدگی و تصمیمات دادگاه جزا 
بند اول: فرایند رسیدگی دادگاه جزا 
بند دوم‌: تصمیمات دادگاه جزا 
مبحث دوم: فرایند رسیدگی و تصمیمات مراجع تجدیدنظر شکلی 
گفتار اول: فرایند رسیدگی و تصمیمات دیوان عالی کشور 
بند اول: فرایند رسیدگی و تصمیمات دیوان عالی در موارد عدم امکان رسیدگی 
بند دوم: فرایند رسیدگی و تصمیمات دیوان عالی در موارد امکان رسیدگی 
الف: فرایند رسیدگی دیوان عالی کشور 
1ـ گزارش عضوممیز 
2ـ اعلام تخلف به دادگاه عالی انتظامی قضات 
3ـ عدم دعوت اصحاب دعوی 
4ـ اخذ نظر نماینده دادستان کل 
5ـ ختم رسیدگی 
ب: تصمیمات دیوان عالی کشور 
1ـ تایید رای تجدیدنظر خواسته 
2ـ نقض حکم تجدیدنظرخواسته 
1ـ2ـ نقص بلاارجاع 
2ـ2ـ نقض به لحاظ نقص تحقیقات 
3ـ2ـ نقض حکم به علت عدم صلاحیت دادگاه بدوی 
4ـ2ـ نقض و ارجاع 
گفتار دوم: فرایند رسیدگی و تصمیمات دادگاه عالی عدالت 
بند اول: فرایند رسیدگی دادگاه عالی عدالت 
بند دوم: تصمیمات دادگاه عالی عدالت 
نتیجه‌گیری و پیشنهاد 
واژه‌نامه 
پرونده‌های انگلیسی مورد استناد 
منابع و مآخذ 

مقدمه


الف) طرح بحث 
اگر چه در گذشته فرض براین بود که قاضی مصون از خطا و لغزش است و حکم صادره توسط وی عین حق و عدالت می¬باشد. ولی امروزه، این اندیشه و با ارتقاء سطح دانش و آگاهی بشر و به موازات آن ، با توسعه علم قضا و قضاوت ، اعتبار و صلابت پیشین خود را از دست داده است. و این تفکر ظهور پیدا کرده است که اگر چه لازم است قاضی مشرف به تمام امور باشد با این حال وی یک انسان است و به حکم انسان بودنش همواره در معرض لغزش و خطا قرار دارد. لذا جایز نیست فرد بی گناه ، به گناه ناکرده ای گرفتار آید. و مجازات شود و از این رو ضروری بود ، ترتیبی مقرر گردد و مکانیزمی در جهت اصلاح بی¬مبالاتی ، قصور و یا اعمال نظر قاضی ایجاد گردد. تا بدین وسیله دستگاه عدالت کیفری ، از مسیر اجرای عدالت منحرف نگشته و بی¬جهت حقوق و آزادی های افراد را به مخاطره نیافکند بدین ترتیب بود که ، زمینه و بستر برای اینکه هر دعوایی بتواند دو بار مورد قضاوت قرار گیرد ، فراهم گشت . به گونه ای که امروز ، تجدید نظر احکام کیفری به عنوان یکی از طرق اعتراض به احکام در نظام های حقوقی دنیا و سیستم قضایی اکثر کشورها به رسمیت شناخته شده است . و به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهنده دادرسی عادلانه و از اصول ارزشمند دادگستری سالم و حقوق بشری محسوب می¬گردد. 
از لحاظ لغوی ، تجدید نظر یعنی در امری یا نوشته¬ای ¬دوباره نظر¬کردن ، و یا نوشته¬ای را مورد بررسی مجدد قرار دادن می¬باشد . و در علم حقوق منظور از تجدید نظر، دوباره قضاوت کردن امری است که بدواً مورد قضاوت قرار گرفته است. و به عبارت دیگر نوعی ممیزی و بازبینی اعمال دادگاه بدوی می¬باشد.   تأسیس مزبور که یکی از طرق معمول و عادی اعتراض به احکام کیفری محسوب می گردد. در حقوق ایران، همواره و از زمان تصویب قانون اصول محاکمات جزایی به رسمیت شناخته شده بود. و اما پس از انقلاب و با ظهور و شیوع این اندیشه که تجدید نظر احکام برخلاف موازین شرعی می باشد. ممنوع اعلام گردید. و بدین ترتیب در طول سالهای 1361 تا سال 1367 هیچ حکمی قابل تجدید نظر نبود. و احکام صادره از دادگاه بدوی قطعی تلقی می گردیدند. اما به رغم آن¬همه اصرار بر قطعیت آراء که به نوعی افراطی بودند دیری نپایید که آن افراط به تفریط منتهی گشت. چرا که از سال 1367 تا کنون مقنن از دیدگاه پیشین خود کاملاً منصرف گردیده و با وضع مقرراتی در این خصوص ، نه تنها حق تجدید نظر خواهی اصحاب دعوی را مورد پذیرش قرار داده است بلکه قطعیت احکام کیفری را حتی پس از مرحله تجدید نظر مخدوش ساخت.
بنابراین در این تحقیق بر آنیم تا ضمن تبیین و تشریح رویکرد افتراقی قانونگذار ایرانی در زمینه تجدید نظر احکام کیفری ، قواعد و مقررات آن را در پرتو قوانین موضوعه مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم. در همین راستا ، با عنایت به این که یکی از شیوه های سازنده و کارآمد جهت اصلاح و تکمیل قوانین و ساختار نظام قضایی هر کشوری مطالعه تطبیقی نظام های حقوقی سایر کشورها و بهره گیری از دستاوردها و نتایج تحقیقات آنها می باشد  لذا در این پایان نامه سعی گردیده است. تا سیستم تجدید نظر حقوق انگلیس مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد تا بدین وسیله ، خلأها و ایرادات موجود در سیستم تجدید نظر حقوق ایران مورد شناسایی قرار گرفته و با بهره گیری از دستاوردهای مفید و علمی ، در راستای رفع آنها اقدام نمود.
ب) اهمیت موضوع و علت انتخاب آن
تجدید نظر از احکام کیفری به لحاظ اهمیت و تأثیری که در احقاق حقوق اصحاب دعوی دارد. و از وسایل تضمین حقوق و آزادی های فردی و تامین منافع جامعه می باشد، همواره یکی از مباحث بحث انگیز آیین دادرسی کیفری بوده است. در حالی که سطحی نگری و عدم تعمق در کلام فقها ، متون فقهی ، و قوانین مربوطه موجب گشته است تا مقنن همواره جانب افراط یا تفریط را در پیش گیرد . بدین ترتیب ضروری است تا رویکرد افتراقی مقنن در زمینه تجدید نظر احکام که گاهی منجر به محرومیت اصحاب دعوی از حقوق حقه خود شده و گاهی موجب می گردد، تا هیچ حد و مرزی برای امکان اعتراض به حکم وجود نداشته و اعتبار امر مختومه مخدوش گردد. مورد بررسی قرار گیرد. همچنین ، علی رغم اهمیت موضوع ، متأسفانه مقررات پیش بینی شده در این خصوص بسیار ناقص، نارسا و مبهم می باشد. که این عملکرد ضعیف قانونگذار در تشریع قواعد و مقررات صریح و گویا موجب گشته است تا همواره سؤالات و مجهولات متعددی برای دانشجویان مطرح گردد و از سوی دیگر مطالعات تطبیقی صورت گرفته در این خصوص ، صرفاً بر مبنای مطالعه مقایسه ای حقوق کشورهای رومی ژرمن، یا کشورهایی که بر پایه نظام دادرسی اسلامی استوار هستند می باشد. به نحوی که ، هیچ گونه مطالعه و تحقیقی در زمینه تجدید نظر احکام کیفری در حقوق انگلیس صورت نگرفته است. البته در مزاکرات مقدماتی وضع قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب اظهار گردیده است که فکر تشکیل دادگاههای عمومی برگرفته از نظام حقوقی انگلستان است. اما این اظهارات متکی به هیچ دلایلی نیست  . لذا با لحاظ مطالب فوق الذکر، انتخاب موضوع مزبور ، و مطالعه آن به شیوه تطبیقی ، در راستای دستیابی به اصول و قواعد کارآ

دانلود پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

پایان نامه بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

دانلود بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

پایان نامه بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1912 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150

پایان نامه بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

چکیده:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در دانش‌آموزان دختر نوجوان متوسطه منطقه شهر ری (ناحیه 1) تهران انجام شد. نمونه پژوهش از 100 نفر دانش‌آموزان متوسطه انتخاب شد و پرسشنامه های «بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال کولنیزورید (1990) (RAAS) و هویت فردی دکتر احمدی» بر روی آنها اجرا گردید. این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی است و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه‌هایی با سوالات بسته پاسخ است. داده‌های بدست آمده با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگریسون تجزیه و تحلیل گردید و فرضیه های پژوهش مورد بررسی قرار گرفت. یافته‌ها حکایت از آن دارد که بین سبک دلبستگی ایمن و مشکل هویت رابطه معنادار وجود ندارد (183/0- =r). بین سبک دلبستگی دو سو گرا و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد      (278/0 =r). بین سبک دلبستگی اجتنابی و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد (396/0 =r).

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                               صفحه

فصل اول

مقدمه.............................................................................................................................................. 1

بیان مسئله ..................................................................................................................................... 2

هدف............................................................................................................................................... 3

اهمیت و ضرورت موضوع مورد مطالعه ..................................................................................... 4

فرضیه های پژوهش ..................................................................................................................... 5

متغیرهای پژوهش ......................................................................................................................... 6

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها................................................................................................ 6

فصل دوم

2-1 – مرحله نوجوانی ................................................................................................................. 9

2-2 – اهمیت مطالعه دوران بلوغ.................................................................................................. 9

2-2-1- رشد جسمانی ............................................................................................................... 10

2-2-2 رشد عقلی – ذهنی .......................................................................................................... 12

2-2-3- رشد عاطفی................................................................................................................... 13

2-2-4- رشد اجتماعی................................................................................................................ 18

2-3- مفهوم هویت...................................................................................................................... 20

2-4- تعریف هویت...................................................................................................................... 21

2-5- کودک، هویت و نظریه های آن.......................................................................................... 21

2-5-1- نظریه روانکاوی............................................................................................................ 22

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

2-5-2- نظریه یادگیری اجتماعی ............................................................................................... 22

2-5-3- نظریه شناختی............................................................................................................... 23

2-6- نوجوانی و هویت............................................................................................................... 23

2-7- جنبه های ضمنی و آشکار خودآگاهی............................................................................... 26

2-8- هویت از دیدگاههای مختلف ............................................................................................. 27

2-8-1- اریکسون....................................................................................................................... 27

2-8-2- مارسیا........................................................................................................................... 31

2-8-3- نقد الگوی مارسیا و اریکسون....................................................................................... 37

2-8-4- لوینگر............................................................................................................................ 37

2-8-5- رویکرد فرآیند محوری برزونسکی............................................................................... 40

2-8-6- استانلی هال................................................................................................................... 41

2-8-7- اتورانک.......................................................................................................................... 41

2-8-8- اشپرانگر........................................................................................................................ 42

2-8-9- بلوز............................................................................................................................... 42

2-8-10- والون........................................................................................................................... 43

2-9- شکل گیری هویت............................................................................................................... 43

2-10- عوامل موثر در شکل گیری هویت................................................................................... 47

2-11- عواملی که بر رشد هویت تاثیر می گذارند. .................................................................... 48

2-12- پایگاههای هویت..................................................................................................................................................... 49..........................................................................................................................................................

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

2-13- تعدد هویت‌ها .................................................................................................................. 50

2-14- شخصیت و تعلقات اجتماعی ........................................................................................... 50

2-15- تحول هویت در سنین مختلف.......................................................................................... 51

2-16- بحران هویت.................................................................................................................... 52

2-17- بحران هویت از دیدگاه اریکسون ................................................................................... 54

2-18- نظر روانشناسان کشور ما درباره تعریف بحران هویت................................................. 56

2-19- اختلالات مربوط به هویت................................................................................................ 57

2-20- جنس و هویت.................................................................................................................. 58

2-21- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در خارج از کشور........................................... 60

2-22- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در داخل کشور................................................ 61

- دلبستگی

2-1- مفهوم شناسی دلبستگی .................................................................................................... 62

2-2- مؤلفه های اصلی دلبستگی ................................................................................................ 65

2-3- خواستگاه های نظری دلبستگی.......................................................................................... 66

2-3-1- مبانی روان پویشی نظریه دلبستگی .............................................................................. 66

2-3-2- نظریه یادگیری ............................................................................................................. 67

2-3-3- نظریه تحول شناختی .................................................................................................... 68

2-3-4- نظریه کردار شناسی .................................................................................................... 69

2-3-5- نظریه دلبستگی بالبی .................................................................................................... 70

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

2-4- نظریه دلبستگی تئوری بالبی ............................................................................................. 71

2-5- سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف........................................................................ 76

2-6- انواع سبک های دلبستگی................................................................................................... 79

2-6-1- سبک دلبستگی ایمن....................................................................................................... 79

2-6-2- سبک دلبستگی نا ایمن – اجتنابی................................................................................... 80

2-6-3- سبک دلبستگی نا ایمن – دوسوگرا............................................................................... 82

2-7- مراحل شکل گیری دلبستگی در نوزادان .......................................................................... 83

2-8- تحول دلبستگی در نوجوانی .............................................................................................. 85

2-9- تداوم دلبستگی از کودکی تا نوجوانی ............................................................................... 85

2-10- عوامل موثر بر ثبات دلبستگی از کودکی تا بزرگسالی ................................................... 87

2-11- دلبستگی و سازمان شخصیت ........................................................................................ 88

2-12- دلبستگی و آسیب شناسی روانی در دوره نوجوانی ...................................................... 91

2-12-1- اختلال رفتارهای ضد اجتماعی .................................................................................. 91

2-12-2- اختلال بی اشتهایی روانی .......................................................................................... 92

2-12-3- اختلال افسردگی.......................................................................................................... 93

2-12-4- الگوهای رفتار مرضی در دوره نوجوانی .................................................................. 93

2-12-5- اختلال گسستگی ......................................................................................................... 94

2-13- پدیده های دلبستگی و گسستگی ..................................................................................... 95

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

2-14- ارتباط دلبستگی، گسستگی و تاریخچه خشونت کودکی.................................................. 96

2-15- معیارهای تشخیص دلبستگی                                                                        101

2-16- ارتباط هویت و دلبستگی                                                                             102

2-17- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در خارج از کشور.................................... 102

2-18- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در داخل کشور......................................... 104

2-19- پژوهشهای انجام شده مربوط به ارتباط هویت و دلبستگی در خارج از کشور........... 105

فصل سوم

3-1- طرح پژوهش .................................................................................................................. 108

3-2- متغیرهای پژوهش .......................................................................................................... 108

3-3- تعریف و تعیین جامعه .................................................................................................... 108

3-4- نمونه پژوهش ................................................................................................................. 108

3-5- روش نمونه گیری .......................................................................................................... 109

3-6- ابزار اندازه گیری ........................................................................................................... 109

3-7- روش اجرای پژوهش...................................................................................................... 114

3-8- روش آماری ................................................................................................................... 115

فصل چهارم

-          تجزیه و تحلیل داده‌ها ........................................................................................................ 117

-          آمار توصیفی ..................................................................................................................... 119

-          تجزیه و تحلیل داده‌ها در قالب فرضیه های پژوهش ........................................................ 119

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

فصل پنجم

-          بحث و نتیجه گیری ............................................................................................................ 125

-          محدودیت های پژوهش...................................................................................................... 128

-          پیشنهادات........................................................................................................................... 128

-          ضمایم و پیوستها

-          منابع

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                 صفحه

4-1- شاخصهای توصیفی متغیرهای سبک های دلبستگی و هویت فردی................................................................. 117

4-2- هیتسوگرام دلبستگی دو سو گرا..................................................................................... 117

4-3- هیتسوگرام دلبستگی نا ایمن/ اجتنابی ............................................................................. 118

4-4- هیتسوگرام دلبستگی ایمن................................................................................................ 118

4-5- هیتسوگرام هویت فردی.................................................................................................. 119

4-6- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی ایمن و هویت فردی ............... 120

4-6-1- رگریسون دلبستگی ایمن و هویت فردی..................................................................... 120

4-7- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی ..... 121

4-7-1- رگریسون دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی ......................................................... 121

4-8- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی اجتنابی و هویت فردی ........... 122

4-8-1- رگریسون دلبستگی اجتنابی و هویت فردی ............................................................... 122

4-9- ضریب همبستگی بین سبک‌های دلبستگی و هویت فردی ............................................... 123

 

دانلود بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه شهر ری

دانلود پایان نامه مدیریت دانش

پایان نامه مدیریت دانش

پایان نامه مدیریت دانش

دانلود پایان نامه مدیریت دانش

پایان نامه مدیریت دانش
دانش
مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 84 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 167

پایان نامه مدیریت دانش

چکیده

  دانش در سازمانهای امروزی بعنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان ها تلقی می گردد.

به همین جهت مدیریت دانش موجود در سازمانها از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است،در همین راستا مباحث مرتبط با مدیریت دانش و بکارگیری مناسب آن در سازمان ها،سوالاتی متعدد در ذهن اندیشمندان این حوزه بوجود آورده است.از آنجا که یکی از مهمترین عوامل موفقیت مدیریت دانش،وجود ساختار سازمانی مناسب، سازگار با مدیریت دانش میباشد.

مبحث ساختار سازمان سازگار با مدیریت دانش که بتواند استراتژی های کسب و کار و مدیریت دانش را همزمان پوشش دهد از اهمیتی دوچندان برخوردار گردیده است.استراتژی های مدیریت دانش در سازمان با توجه به تمرکز آن بر نوآوری و کارآیی در سازمان،نیازمند به ساختارهای سازمانی متفاوت است.بطور کلی دو نوع استراتژی برای مدیریت دانش در سازمان ها مورد توجه است که تحت عنوان استراتژی کدگذاری دانش واستراتژی شخصی سازی از آنها یاد می گردد.

استراتژی کدگذاری دانش با هدف افزایش کارآیی در سازمان وتمرکز به فرآیندها واستراتژی شخصی سازی با هدف نوآوری و تمرکز به افراد در سازمان،مستلزم ساختارهای سازمانی ویژه خود می باشند تا بتوانند از اثر بخشی لازم برخوردار گردند.در این تحقیق علاوه بر این به موارد مهمی چون چرخه مدیریت دانش،اجزای سیستم مدیریت دانش،سیستم مدیریت دانشkms،مدل های مدیریت دانش،پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان،دانش آفرینی،نقش مدیریت دانش در تحقیق حرکت استراتژیک سازمان،رویکرد های پیش نیاز جهت اجرای مدیریت دانش،بازارهای پویای دانش،اهمیت و جایگاه مشاوران در اجرای مدیریت دانش آینده مدیریت بحث به میان آمده است.روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات،مطالعات کتاب خانه ای و فیش برداری می باشد و نهایتاً نتیجه ای از مطالعات بدست آمد این بود که کاربرد مدیریت دانش در سازمان ها آثاری چون صرفه جویی و کارآیی،ایجاد فرصت های جدید،تغییر و نوآوری، بکارگیری بهتر نیروی انسانی ،سرعت فرآیندها و تدام برای سازمان ها خواهد داشت همچنین باعث هوشمند عمل کردن آنها و پی بردن به ارزش وجودی دانش در پیشرو اهدافشان خواهد شد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                    صفحه

 فصل اول          کلیات                                                               1

 1-1مقدمه                                                                                      2

1-2 بیان مساله

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق

 

 فصل دوم       ادبیات تحقیق

2-1 تعریف دانش

2-2 تعریف مدیریت دانش

2-3 اصول مدیریت دانش

2-4 مفاهیم اساسی مدیریت دانش سازمانی

2-4-1 ریشه ها و عوامل پیدایش مدیریت دانش

2-4-2 مزیت پایدار مدیریت دانش

2-4-3 داده، اطلاعات و دانش

2-5 سطوح دانش

2-6 صورت های دانش

2-6-1 بعد اول-تکامل دانش ضمنی در سازمان ها

2-6-2 بعد دوم-حیات بخشی به دانش ضمنی

2-6-3 بعد سوم- انتقال دانش ضمنی

2-7 سلسله مراتب دانش

2-7-1 هرم دانش

2-7-2 فرا دانش

2-7-3 منابع دانش

2-7-4 چرخه دانش

2-8 چارچوب مدیریت دانش

2-9 استراتژی مدیریت دانش

2-9-1 استراتژی کد گذاری دانش

2-9-2 استراتژی شخصی سازی

2-9-3 انتخاب استراتژی صحیح

2-10 چرخه مدیریت دانش kms

2-11 اجزای سیستم مدیریت دانش

2-12 سیستم مدیریت دانش kms

2-13 مدل های مدیریت دانش

2-14 پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان

2-15 دانش آفرینی

2-15-1 ساز و کارهای دانش آفرینی

2-15-2 حرکت بسوی ساز مان های یادگیرنده،یاددهنده و مربی

2-16 نقش مدیریت دانش در تحقیق حرکت استراتژیک سازمان

2-17 رویکرد های پیش نیاز جهت اجرای مدیریت دانش

2-17-1 مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع

2-17-2 مدیریت دانش و مهندسی مجدد

2-18 بازارهای پویای دانش

2-18-1 کاستی های بازار

2-18-2 روش های ایجاد بازارهای دانش کارآمد

2-18-3 مزایای بازار دانش

2-18-4 مدل مفهومی بازار دانش

2-19 جایگاه مشاوران در اجرای مدیریت دانش

2-20 آینده مدیریت دانش

2-20-1 منابع مدیریت دانش

2-20-2 نظام های مدیریت دانش

2-20-3 نسل های مدیریت دانش

2-20-4 ناکامی مدیریت دانش در سازمان ها

 فصل سوم          روش تحقیق

 فصل چهارم       نتیجه گیری

دانلود پایان نامه مدیریت دانش

دانلود پایان نامه بررسی مدگرایی

پایان نامه بررسی مدگرایی

پایان نامه بررسی مدگرایی

دانلود پایان نامه بررسی مدگرایی

پایان نامه بررسی مدگرایی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

پایان نامه بررسی مدگرایی 

مقدمه

مد گرایی حاصل زندگی انسان معاصرنیست بلکه درتمام دوران زندگی بشربوده وهست.اما اگراین پدیده درهردوره ای ازتاریخ اگاهانه وبا گزینش انتخاب وبا توجه به فرهنگ وچارچوب های فکری واعتقادی جامعه صورت بگیرد نه تنها موجب پیدایش نارسایی های فرهنگی واجتماعی نشده بلکه به عنوان یک دستاورد اجتماعی به نوبه خود به رشد وتعالی فرهنگ وتمدن انان کمک های زیادی نموده وزمینه اراستگی مناسب زندگی را فراهم می کند.درواقع مد گرایی مثبت به معنای اقتباس ازپیشرفت های اجتماعی و به کاربردن دستاوردهای مثبت دیگران ضمن بر طرف ساختن زشتی ها و کاستی ها ازدچارشدن زندگی به یکنواختی خسته کننده پیش گیری  کرده وروزبه روز به استحکام بیشتر پایه های زندگی دسته جمعی کمک می کند.اما باید مراقب بود که این فرایند ازحا لت طبیعی خارج نشود زیراهمه ی استعدادهای فطری اگرازحالت طبیعی خارج شود جنبه ی انحرافی پیدا کرده واثارسویی به بارمی اورد.اما جوانان (دانشجویان) بنا به مقتضیات سنی و نیازهای گوناگونی که دارند و بسته به محیط هایی که دران قرارمی گیرند دربرخی قلمروها همچون لباس وارایش بیشتراز دیگران درمعرض جریان مد گرایی قرارمی گیرند وچون مد در بسترزمان درحال دگرگونی است افراد سنین جوانتررا بیشترمی طلبد چون وقت ازادتری دارند و می توانند پا به پای مد حرکت کنند.درک عمومی ما از واژه مدعموما به طرزلباس پوشیدن محدود می شود،اما واقعیت این است که مد می تواند شامل موارد گوناگونی اززندگی  روزمره باشد.موضوعاتی از قبیل: نحوه انتخاب موسیقی،ارایش،چیدن دکوراسیون منزل، اتومبیل و حتی حرفه و کار.البته نباید به مقابله با مد بپردازیم  بلکه بهتراست به پرورش و تقویت وجوه مثبت ان دقت کنیم تا درسایه این اتفاق جنبه های منفی ان کم رنگ ترشود وجای خود را به جنبه های مثبت دهند. به هرحال هدف ازارائه این تحقیق  تحلیل پدیده اجتماعی مد است که سال ها مردم نقاط مختلف جهان را به خود مشغول کرده است و بیشترسعی کردم به میزان تا ثیرپذیری ازفرهنگ بیگانه درزمینه ی مد لباس،ارایش وموسیقی دربین دانشجویان بپردازم.  

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                           صفحه

فصل اول:کلیات پژوهش

1ـمقدمه............................................................................................................ 2         

2 ـ بیان مسئله تحقیق ......................................................................................... 4    

3- ضرورت واهمیت تحقیق ................................................................................ 6

4 ـ اهداف پژوهش .......................................................................................... 7

5 ـ قلمرو زمانی ومکانی تحقیق........................................................................... 8

فصل دوم:ادبیات وپیشینه پژوهش.

1ـ پیشینه تحقیق.................................................................................................. 10

2 ـ تعریف مد.................................................................................................... 12

3 ـتعریف فرهنگ............................................................................................... 13

4 ـ هویت فرهنگی.............................................................................................. 13

5 ـ نشانه شناسی وفرهنگ مادی........................................................................... 15

6 ـ فرهنگ پذیری.............................................................................................. 16

7 ـ تهاجم فرهنگی.............................................................................................. 17

8 ـ پیشینه ی تهاجم فرهنگی و مدگرایی............................................................... 19

9 ـ سن.............................................................................................................. 22

10 ـ پوشاک....................................................................................................... 23

11 ـ وسایل ارتباط جمعی................................................................................... 24

12 ـ کامپیوتر واینترنت........................................................................................ 26

13 ـ موسیقی...................................................................................................... 27

14 ـ حکومت..................................................................................................... 28

15 ـ محل سکونت............................................................................................. 30

16 ـ نظریه های مد............................................................................................. 31

1ـ16 آبراهام مازلو.............................................................................................. 31

2ـ16 گئورگ زیمل............................................................................................ 31

3ـ16 هربرت اسپنسر.......................................................................................... 32

4 ـ16 هومنز...................................................................................................... 32

5 ـ16 کارل مارکس............................................................................................ 32

17 ـ چهارچوب نظری (کارکردگرایی)................................................................. 34

18 ـ فرضیه های تحقیق...................................................................................... 36

19 ـ تعریف عملی ونظری متغر های تحقیق......................................................... 37

1ـ19 تعریف نظری متغیرهای وابسته.................................................................... 37

2ـ19 تعریف نظری متغیرهای مستقل................................................................... 38

3ـ19 تعریف عملی متغیرهای وابسته.................................................................... 40

4ـ19 تعریف عملی متغیرهای مستقل................................................................... 42

فصل سوم:روش اجرای تحقیق

1 ـ جامعه اماری................................................................................................. 44

2 ـ حجم نمونه................................................................................................... 44

3 ـ روش تحقیق................................................................................................. 44

4 ـ ابزار جمع اوری داده ها................................................................................. 46

1ـ4 پرسشنامه ................................................................................................... 46

2 ـ4 مصاحبه...................................................................................................... 46

3 ـ4 اسناد ومدارک............................................................................................. 47

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها

1 ـمقدمه............................................................................................................ 49

2 ـ تجزیه و تحلیل توصیفی................................................................................. 50

3 ـ تجزیه وتحلیل استنباطی ................................................................................ 69

فصل پنجم :نتایج تحقیق

1 ـ بیان پیشنهادات و راهکارهای راهبردی تحقیق.................................................. 79

2 ـ بیان محدودیت های تحقیق ........................................................................... 80

منابع................................................................................................................... 81

ضمائم و پیوست ها............................................................................................. 82

دانلود پایان نامه بررسی مدگرایی

دانلود پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله

پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله

پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله

دانلود پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله

پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 6355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 224

پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله

مقدمه

ایجاد بازشو به صورت ردیف قایم در یک دیوار برشی ،دیوار را به دو یا چند دیوار موازی تقسیم می نماید که توسط تیرهایی در تراز طبقات با یکدیگر مرتبط می گردند .چنین دیواره ایی ، دیوار برشی کوپله نامیده می شوند.اگر به جای استفاده از تیرهای پیوند بتنی از تیر پیوند فولادی استفاده شود این سیستم را سیستم دیوار پیوند ترکیبی (HCW)می نامند.

برای ساده سازی تحلیل دیوارهای برشیکوپله ،می توان از تیرپیوند صرفنظر کرده وهر دیوار کوپله را به صورت دو دیوار کاملا مستقل مورد بررسی قرار داد .در این صورت نیروهای جانبی به نسبت سختی هر قسمت ،بین دیوارهای مختلف تشکیل دهنده یک دیواربرشی کوپله تقسیم می گردد.هرچندسقف سازه می تواند بعنوان یک رابط بین دیوارها عمل کند اما در محاسبات نباید آن را در نظر گرفت .درصورت وجود تیرهای پیوند،حذف این تیرها باعث غیراقتصادی شدن طѧرح خواهد شد. 

فهرست مطالب

عنوان مطالب                                                                                  شماره صفحه

چکیده ..............................................................................................................١

مقدمه ..............................................................................................................٢

فصل اول : کلیات

١-١) هدف ......................................................................................................٥

١-٢) پیشینه تحقیق ...........................................................................................٥

١-٣)روش کاروتحقیق .......................................................................................٧

١-٤)رفتارسیستم ،آنالیزوملاحظات طراحی ..............................................................٨

فصل دوم :راستی سنجی مدل های اجزاء محدود

٢-١)آنالیزغیرخطی اجزاءمحدودتیرپیوندعمیق .......................................................٤٥

٢-٢)آنالیز غیرخطی اجزاءمحدود دیوار برشی کوپله بتنی تحت بارهای متناوب .............٥٠

٣-٢)بدست آوردن اتلاف انرژی با آنالیز غیرخطی اجزاءمحدود تحت بارهای متناوب .....٥٣

فصل سوم :آنالیز استاتیکی غیر خطی (pushover analysis )

٣-١)بررسینسبت پیوندبرروی رفتاردیواربرشی کوپله ..............................................٥٧

٣-٢)مدلسازی سازه ١٢طبقه بابرنامه ETABS وبدست آوردن تغییر مکان هدف .......... ٧٠

٣-٣)مدلسازی اجزاءمحدود دیوار برشی با تیر پیوند بتنی وتیر پیوند فولادی ...................٧٢

٣-٤)مدلسازی دیوار برشی کوپله بروش قاب معادل ............................................... ٧٧

فصل چهارم :مدلسازی ومقایسه نتایج 

۴-١)مدلسازی دیواربرشیبا تیر پیوند فولادی ......................................................٨٠

۴-٢)مقایسه نتایج دیوار برشی باتیر پیوند بتنی و تیر پیوند فولادی ............................٨٨

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات

۵-١)نتیجه گیری نهایی ............................................................................٩١

۵-٢)پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده ......................................................٩٢ 

منابع و ماخذ......................................................................................٩٣ 

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                                شماره صفحه

جدول ١-١-ضرایب ترک خوردگی برای دیوار..........................................................١۴

جدول ١-٢-جزییات تیر پیوند.................................................................................٢٠

جدول ١-٣-خواص بتن ........................................................................................٢٠

جدول ١-٤    نتایج آزمایش دیوار برشی کوپله بتنی .....................................................٢٣

جدول ١-۴  نیروی توزیع شده بولتها........................................................................٢٩

جدول ١-۵:مشخصات نمونه های آزمایش ................................................................٣۵

جدول ١-۶:مشخصات نمونه های آزمایش ...............................................................٣۵

جدول ٢-١-مشخصات بتن [٥].............................................................................۴۵

جدول ٢-٢ مشخصات آرماتور[٥].......................................................................۴۶

جدول ٢-٣-مشخصات آرماتورها [٦]...................................................................۵٣

جدول ٢-۴-مشخصات بتن [٦]............................................................................۵٣

جدول ٣-١-توزیع نیروی برشی در طبقات ............................................................۵٨

جدول ٣-٢-توزیع نیروی برشی در طبقات .......................................................... ۵٩

جدول ٣-٢-توزیع نیروی برشی در طبقات ...........................................................۶٠

جدول ٣-٣-توزیع نیروی برشی در طبقات . .........................................................۶١

جدول ٣-۴-توزیع نیروی برشی در طبقات . .........................................................۶٢

جدول ٣-۵-توزیع نیروی برشی در طبقات . .........................................................۶٣

جدول ٣-۶-توزیع نیروی برشی در طبقات . ........................................................۶۴

جدول ٣-٧-توزیع نیروی برشی در طبقات ..........................................................۶۵

جدول ٣-٨-توزیع نیروی برشی در طبقات . .......................................................۶۶

جدول ٣-٩-توزیع نیروی برشی در طبقات . .......................................................۶٧

جدول ٣-١٠-مشخصات مقاطع دیواربرشیوتیرپیوندحاصل ازآنالیزبابرنامه ETABS ........٧١

جدول ٣-١١-نیروی برشی توزیع شده در طبقات ...................................................٧٣

جدول ٣-١٢ ابعاد دیوار وتیر پیوند بتنی .............................................................. ٨٢

جدول ۴-١-مشخصات آرماتورها [٦]................................................................ ٨٢

جدول ۴-٢-مشخصات بتن [٦].........................................................................٨٢ 

دانلود پایان نامه مدلسازی تحلیلی تیرهای پیوند فولادی دردیواربرشی کوپله وارزیابی پارامترهای مربوطه تحت اثر زلزله