فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود پروژه پایگاه داده ابری

پایگاه داده ابری

دانلود پروژه پایگاه داده ابری

دانلود پایگاه داده ابری

دانلود پروژه پایگاه داده ابری
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل docx
حجم فایل 244 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

دانلود پروژه

پایگاه داده ابری

این پروژه با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

مقدمه

امروزه سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای یک بخش ضروری و جدایی ناپذیر در بیشتر محیطهای محاسباتی دارند و بعید به نظر می رسد که اهمیت آنها کاهش پیدا کند با ورود میزبانی محاسبات ابری و ذخیره سازی فرصت پیشنهاد دادن یک سیستم مدیریت پایگاه داده به عنوان یک سرویس برون سپاری درحال پیشرفت است خدمات پایگاه داده ابری راه-های منحصر بفردی برای ارایه کردن، مدیریت کردن و استفاده خدمات پایگاه داده را پیشنهاد می دهند.

 این مطالعه مروری بر ویژگی های محاسبات ابری دارد و سپس یک بررسی از معماری پایگاه داده در رایانش ابری ارایه می-دهد. سیستم های مدیریت پایگاه داده مقیاس پذیر یک بخش حیاتی از زیر ساخت های ابری هستند که هم شامل حجم کاری فشرده و هم سیستم های پشتیبانی تصمیم می باشند در این مطالعه یک تصویرسازمان دهی شده از مفاهیم مزایا وچالش های مربوط به سیستم های پایگاه داده به ویژه پایگاه داده چند اجاره ای و همچنین مدیریت عملکرد دینامیکی برای برنامه های کاربردی پایگاه داده درتوسعه و ارایش عملکردها درمقیاس اینترنت در محیط ابر را ارایه می کنیم.  فراهم سازی و آماده نمودن یک زیرساخت برای استقرار پایگاه داده یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح در حوزه پایگاه داده است، و با مشکلات بسیاری، از جمله هزینه‌های تهیه سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های لازم، تأمین نیروی انسانی متخصص و ...، روبروست.

مفهوم پایگاه داده ابری

پایگاه داده ابری یک پایگاه داده‌است که به طور معمول روی بسترهای نرم افزاری رایانش ابری مانند Amazon EC2، GoGrid وRackspace  مستقر می‌شود. دو مدل استقرار معمول وجود دارد:

الف) کاربران می‌توانند به طور مستقل و با استفاده از یک ماشین مجازی پایگاه‌های داده را روی ابر راه اندازی نمایند.

ب) اینکه کاربران یک اکانت دسترسی به سرویس‌های پایگاه داده که توسط ارائه دهندگان پایگاه داده ابری نگهداری می‌شوند را خریداری نمایند. برخی از آن‌ها بر اساس اس‌کیوال هستند و برخی دیگر از مدل داده نواس‌کیوال استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب

پایگاه داده ابری


مفهوم پایگاه داده ابری

محاسبات ابری

سطوح سرویس رایانش ابری

فضای ذخیره ابری

اصول حافظه‌های ابری

 

دانلود پایگاه داده ابری

دانلود پایان نامه ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران

ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته الهیات گرایش فقه و حقوق اسلامی ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران است زن از نظر اسلام در جایگاه یک انسان، از حقوقی برخوردار است که عبارتند از حقوق مالی و غیر مالی از جمله حقوق مالی

دانلود ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران

پایان نامه  کارشناسی ارشد ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود کتاب
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
فرمت فایل docx
حجم فایل 191 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 117

پایان نامه  کارشناسی ارشد

رشته: الهیات

گرایش :  فقه و حقوق اسلامی

ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران

 

چکیده

هدف از پژوهش حاضر بررسی ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران است. زن از نظر اسلام در جایگاه یک انسان، از حقوقی برخوردار است. که عبارتند از: حقوق مالی و غیر مالی. از جمله حقوق مالی، ارث می باشد که قوانین اسلام، بین سهم زن و مرد در ارث بردن، تفاوت قائل شده اند؛ و سهم زن از ارث، نصف سهم مرد می باشد و همین مسئله باعث شده است که گروهی به قوانین اسلام اشکال وارد کنند و بگویند اسلام از فرهنگ آن زمان تأثیر پذیرفته و برای مرد ارزش بیشتری نسبت به زن قائل شده است.

در مورد ارث دین اسلام این مسئله را بسیار مورد توجه و عنایت قرار داده است و مورد موشکافی دقیق در مذاهب مختلف واقع شده است،چنانکه امام شافعی با استنباط از کتاب و سنت با استفاده از قیاس و قواعد، مقرراتی معین کرده است.برخی از این مقررات به این شرح است: سه نفر از زنان هستند که همیشه و در همه حال ارث می‌برند: مادر، همسر و دختر. زن اگر فرزند و یا فرزند پسر نداشته باشد و شوهرش بمیرد یک چهارم ارث می‌برد. اگر زن فرزند یا فرزند پسر داشته باشد و شوهرش بمیرد یک هشتم از مال شوهر به او تعلق می‌گیرد. این نوشتار که به روش توصیفی– تحلیلی و با استناد به منابع مکتوب و سایتهای اینترنتی می باشد.هدف این تحقیق بررسی وجوه افتراق و وجوه مشترک ارث زن در فقه امامیه و شافعی میباشد و همچنین سعی شده است تا ارث زن دارای فرزند و غیر فرزند مورد بحث قرار گیرد.

 

واژگان کلیدی:

اسلام

ارث

ارث زن

فقه و حقوق موضوعه

 

مقدمه

اسلام در حقیقت، دینی است که از طرف خدای متعال، آمده که آفرینندة انسانهاست و آفریدگارِ انسان، به خیر و صلاح وی، خواسته هایش و آنچه موجب خوشبختی او در زندگی است، از دیگران آگاهتر است. اسلام قبل از مرد یا زن، به انسان توجه کرده و در این زمینه تفاوتی قائل نشده و نظام حقوقی خود را با این نگرش تنظیم کرده است؛ لذا در اغلب حقوق و وظائف، مرد و زن یکسانند. ولی در برخی موارد که بین حقوق زن و مرد تفاوت وجود دارد دلیلش این است که بین زن و مرد تفاوتهای جسمی و روحی وجود دارد که لازمه ی نقش و وظیفه هر یک در جهان خلقت است

و لازمه ی برقراری عدالت بین زن و مرد، این است که حقوق دو طرف، متفاوت و بر اساس توانایی و وظائف و تکالیف آنان باشد. قانون مدنی در زمینه حقوق خانواده، کوشیده است از فقه امامیه پیروی کند، فقهی که نه تنها حقوق و قانون خشک نیست بلکه آمیزه ای از حقوق و اخلاق است و به لحاظ تمام وضعیتهای روحی و جسمی اعضای خانواده وضع شده است. این مسئله بر کسی پوشیده نیست که اختلاف در ارث مرد و زن صرفاً جنبة اقتصادی دارد و در نهایت هم به نفع خانواده و جامعه اسلامی است و اقتصاد دانان نیز این مسئله را موجب تعدیل ثروت، قلمداد می کنند.

 

فهرست مطالب

چکیده     1

مقدمه     2

الف)بیان مساله      3

ب)پیشینه پژوهش   4

ج) سوالات پژوهش:            6

و) اهداف پژوهش:  6

ز)روش تحقیق       6

ی)سازماندهی تحقیق           6

فصل اول

1-1- مفهوم ارث و مبانی تاریخی آن    8

1-1-1- مفهوم (ارث)، در لغت و اصطلاح         8

1-1-2- ارکان ارث 9

1-1-3- موجبات ارث          10

1-2- ارث زن       11

1-3-زن جزء سهم الارث      12

1-4-تاریخچه ارث زن         12

1-4-1-فلسفه ارث زن         13

1-5-علل محرومیت زن از ارث         21

1-5-1-جلوگیری از انتقال ثروت        21

1-5-2-ضعف جسمانی        22

1-6-ارث زن در روم          22

1-7-ارث زن، در تمدن یونان 23

1-8-ارث زن، در هند، مصر، چین و ژاپن        24

1-9- ارث زن، در اروپا       25

1-10-ارث زن، در جاهلیت  25

1-11- ارث زن در ایران     27

1-12-ارث زن، در دین یهود 28

1-13- ارث زن، در دین مسیحیت       29

1-14-ارث زن، در آیین زرتشت        29

1-15-ارث زن درمیان اعراب جاهلی   32

1-16-ارث زن، به عنوان همسر         34

1-16-1- تساوی در تکامل   35

1-17-تفاوت های تکوینی زن و مرد    37

1-17-1- تأثیرپذیری          37

1-17-2-مبانی عقلی تحلیلی تفاوت ارث زن و مرد           38

1-17-3- حاکمیت تدبیر تعقّل بر تدبیر احساس    38

1-17-4-جنبة حمایتی         41

1-17-5-تناسب بین مسئولیت 42

فصل دوم

ارث زن از دیدگاه حقوق ایران            43

1-1- ارث زن در قانون       44

1-2-ارث زوجه از دیدگاه قانون کشور ایران       46

1-3-ارث زوجه در قانون ایران          47

1-4-بررسی حقوقی ارث زن از شوهر  49

1-5-خاستگاه تفاوت حقوق مالی زن و مرد         51

1-5-1-اشتراک در ماهیت انسانی        51

1-6- نقد تبصره ذیل ماده 946 قانون مدنی        53

1-6-1-توجیه مبنای قانونگذار            54

1-6-2-نظر مخالف و منتخب 55

1-7-نظرات حقوی در محرومیت یا عدم محرومیت زوجه از بعض اموال         56

فصل سوم

3-1-ارث زن ازنظر اسلام    59

3-2-ارث زن از دیدگاه امامیه 68

3-2-1-ارث زن از اموال شوهر         68

3-2-2-محرومیت زوجه از عین و قیمت زمین و عین ابنیه و اشجار   71

3-2-3-روایات      72

3-2-4-اجماع       77

3-2-5-محرومیت زوجه، از عین مال غیر منقول و بهره‌مندی از قیمت           78

3-2-6-حرمان زوجه فاقد فرزند از عین اموال غیر منقول   78

3-2-7-ارث بردن زوجه از کلیه اموال منقول و غیر منقول  اعم ازعین یاقیمت  79

3-2-8-روایات موافق ارث بردن زوجه از کلیه ماترک       80

3-2-9-بازبینی مستندات این نظر        81

3-2-9-1-نقد و نظر ـ یک فرع کار بردی          82

3-3-مبانی فقهی تفاوت حقوق مالی زن و مرد      83

3-3-1-ادلّة قرآنی  83

3-3-2-ادلّة روایی  84

3-4-ارث در ققه امام شافعی  85

3-4-1-زنانی که از مرده ارث می‌برند  86

3-4-2-فروض و سهام مقدر و معین در کتاب خدا 86

3-5-موانع ارث در فقه        89

3-6-بررسی و جمع بندی محقق اردبیلی            95

نتیجه گیری          97

 

 

دانلود ارث زن از منظر فقه امامیه و شافعی و حقوق موضوعه ایران

دانلود بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور

بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر سبک دلبستگی بر طرح واره ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد سراب می باشد جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان دانشگاه دانشگاه پیام نور سراب که در سال 1393 مش

دانلود بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور
بررسی تاثیر سبک های دلبستگی  
بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 493 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

پایان نامه کارشناسی ارشد

بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور 

چکیده

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر سبک دلبستگی بر طرح واره ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد سراب می باشد. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان دانشگاه دانشگاه پیام نور سراب که در سال 1393 مشغول تحصیل هستند . نمونه آماری پژوهش حاضر شامل 90 نفر از دانشجویان که بصورت نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند . روش تحقیق حاضر از نوع همبستگی است.ابزار مورد استفاده از پژوهش پرسشنامه دلبستگی کولینز و رید، نسخه کوتاه پرسشنامه طرحواره یانگ، در این تحقیق برای توصیف داده ها از روش آمار توصیفی یعنی فراوانی، درصد فراوانی، میانگین و انحراف معیار استفاده شده است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. در بررسی رابطه بین طرح واره ناسازگار  با سبک دلبستگی در بین دانشجویان بدست آمد طرح واره ناسازگار  و سبک دلبستگی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.یعنی با بالارفتن نمرات طرح واره ناسازگار  نمرات افراد بیشتر به سوی سبک دلبستگی ایمن سوق یافته است .در بررسی رابطه بین کیفیت زندگی با سبک دلبستگی ایمن در بین دانشجویان بدست آمد بین طرح واره ناسازگار و سبک دلبستگی ایمن رابطه معناداری وجود دارد و بین طرح واره ناسازگار و سبک دلبستگی ایمن دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

 

کلید واژه: سبک های دلبستگی- طرح واره های ناسازگار اولیه

 

 

مقدمه

طرحواره های ناسازگار اولیه یعنی موضوعات ثابت و دراز مدتی که در دوران کودکی به وجود می آیند به زندگی بزرگسالی راه می یابد و تا حد زیادی ناکارآمدند، این طرحواره ها الگوهایی برای پردازش تجارب بعدی محسوب می شوند طرحواره های نازسازگار اولیه برای اثبات یا تایید تجارب کودکی عمل می کنند و به نشانه های بالینی نظیر اضطراب، افسردگی و اختلالات شخصیت، تنهایی به دلیل روابط بین فردی مخرب و سوء مصرف الکل و مواد مخدر، پر اشتهایی یا زخم معده منجر می شوند (گرین هاوس، کولنیزو شاو، 2003؛ سلیگمن، شولمن و ترایون، 2007). پردازش طرحواره ای به راحتی و بدون اینکه نیازمند توجه از سوی بیمار باشد صورت می گیرند و حالتی خود آیند دارد (صاحبی، حمیدپور، 1383) طرحواره های ناسازگار اولیه در تعامل خلق و خوی فطری کودک با تجارب ناکارآمد او با والدین، خواهر و برادرها، همسالان در طی سال های اولیه زندگی بوجود می آیند( دیده روشن 1388). یانگ (1999) بر این باور است که طرحواره ای ناسازگار در افراد به تجربه رویدادهایی منفی در زندگی منجر می شود و حضور چنین رویدادهایی در زندگی شخص باعث احساس فشار روانی بیش از حد می شود. کسانی که از طرحواره های ناسازگار به طور افراطی استفاده می کنند، تحت تاثیر حوادث منفی زندگی قرار می گیرند (مک کالوگ، بلا، کیل پاتریک و جانسون، 2001).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه     1

بیان مسأله            2

ضرورت اهمیت تحقیق        5

اهداف پژوهش:      6

هدف کلی :           6

اهداف جزئی         6

تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش        7

سبک دلبستکی      7

طرحواره های ناسازگار اولیه 8

فصل دوم :پیشینه پژوهش

طرح‌واره‌های ناسازگار اوّلیه  11

تاریخچۀ سازۀ طرح‌واره        11

تعریف طرحواره    13

- تعریف طرحواره از نظر یانگ         13

- ویژگی‌هایی طرحواره‌های غیرانطباقی اولیه:     13

ریشه‌های تحولی طرح‌واره‌ها  17

تجارب اولیۀ زندگی 18

خلق‌وخوی هیجانی  21

حوزه‌های طرح‌واره و طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه            22

حوزۀ دوم: خودگردانی و عملکرد مختل 24

حوزۀ سوم: محدودیت‌های مختل          26

حوزۀ چهارم: دیگر جهت‌مندی            27

حوزۀ پنجم: گوش به زنگی بیش از حد و بازداری 29

عملکردهای طرح‌واره          31

تسلیم طرح‌واره      32

اجتناب طرح‌واره    32

جبران افراطی طرح‌واره       33

پاسخهای مقابله‌ای   35

ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای        35

ده ذهنیت طرح‌واره‌ای          36

مراحل طرحواره درمانی       38

هدف تصویرسازی ذهنی در سنجش     40

مرحله ی سنجش و آموزش    40

تحقیقات انجام گرفته در خصوص طرحواره‌های ناسازگار اولیه          46

سبک دلبستگی      53

تعریف دلبستگی     55

انواع سبک های دلبستگی در بزرگسالان            58

نگرش ها و باور های مربوط به دلبستگی           59

مفروضه‌های اساسی نظریه دلبستگی    60

ارتباط نظریه دلبستگی با نظریات دیگر 62

نظریه روان تحلیل گری       62

نظریه رفتار گرایی 64

دیدگاه کردار شناسی 65

پژوهش‌های هارلو   67

دلبستگی و آسیب شناسی روانی           68

نظریه درمانی دلبستگی        68

نتایج پژوهش سبک دلبستگی  69

فصل سوم : روش پژوهش

روش پژوهش        78

جامعه آماری         78

نمونه های آماری و روش نمونه گیری  78

روش جمع آوری اطلاعات    78

ابزار های پژوهش  79

پرسشنامه دلبستگی کولینز و رید RAAS (1990)  79

نسخه کوتاه پرسشنامه طرحواره یانگ (YSQ-SF):            80

روش تجزیه و تحلیل داده ها:  81

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

الف)یافته جمعیت شناختی     83

ب)یافته های توصیفی          86

یافته های مربوط به فرضیه ها           88

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری 93

محدودیت های پژوهش         95

پیشنهادات            96

منابع      97

 

 

دانلود بررسی تاثیر سبک های دلبستگی در طرح واره های ناسازگار اولیه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارش

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

کتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید
قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار
قیمت گذاری نفوذ در بازار
استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری محص
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل یازدهم این کتاب با عنوان  " دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری  "  در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید

قیمت گذاری کشیدن عصاره بازار

قیمت گذاری نفوذ در بازار

استراتژیهای قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری محصول اختیاری

قیمت گذاری محصول اجباری

قیمت گذاری محصول جانبی

قیمت گذاری مجموعه محصول

استراتژی های تعدیل قیمت

قیمت گذاری تخفیف و پاداش

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

قیمت گذاری بخش بندی شده

اشکال قیمت گذاری بخش بندی شده

قیمت گذاری روانشناختی

قیمت گذاری ترویجی

قیمت گذاری جغرافیایی

استراتژی قیمت گذاری جغرافیایی

قیمت گذاری پویا

قیمت گذاری بین المللی

انواع قیمت گذاری تخفیف و پاداش

عکس العمل نشان دادن به تغییرات قیمت رقبا

مسائل سیاست عمومی در قیمت گذاری

دانلود دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)