فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

قالب پرستاشاپ لئو بلوم

قالب پرستاشاپ لئو بلوم



قالب پرستاشاپ فروشگاه لباس لئو بلوم Leo Bloom – دموی پیزا

اگر به تاریخچه چندسال گذشته فروشگاه های لباس و پوشاک در ایران نگاهی بیندازیم، رد پای تغییر فرهنگ خرید پوشاک به شکل "مجازی" تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی به خوبی قابل مشاهده است. تا یکی دو سال گذشته فروشگاه های اینترنتی که به صورت تخصصی بر روی موضوع فروش لباس و پوشاک فعالیت می کردند بسیار محدود و انگشت شمار بودند، اما امروزه شاهد فروش گسترده پوشاک در فضای مجازی و افزایش افتتاح فروشگاه های تخصصی پوشاک هستیم.

  توسعه‌ی بازار، افزایش تقاضا و فروش پایدار لباس و پوشاک در فضای مجازی یک روی سکه تغییرات این بازار در یکی دو سال اخیر بوده و آن روی سکه، رقابتی تر شدن این بازار است. اکثر فروشندگانی که در گذشته اعتقاد داشتند اینترنت ایران ظرفیت فروش مجازی لباس را ندارد، امروزه متوجه بازار جدید به وجود آمده و ظرفیت فروش خوب آن شده اند. افزایش تساعدی افتتاح فروشگاه‌های لباس ، ایجاد پیج های شبکه های اجتماعی و تبلیغات در نرم افزارهای اطلاع رسانی و گفتگوی جمعی مانند تلگرام، خبر از تبدیل شدن این بازار به یک بازار رقابتی می دهد.

 

دی بی اس تم در طول سال 1394 شاهد تأسیس حدود 30 فروشگاه اینترنتی تخصصی لباس و پوشاک توسط کاربرانی بوده است که قالب فروشگاه خود را از این مجموعه تهیه نموده اند. قالب هایی نظیر بوتیک، استایل شاپ، لئو شاپینگ، مون سان و لئو بلوم. ما امروز با ارائه رسمی و عمومی قالب پرستاشاپ فروشگاه لباس لئو بلوم Leo Bloom ، ویترین تازه و متفاوتی برای بوتیک آنلاین شما آماده ساخته ایم.  


قالب فروشگاه زیبا و کاربر پسند

قالب لئو بلوم Leo Bloom دموی پیزا شاپ Pizza Shop جلوه‌ی "زیبایی" از مفهوم "مدرن بودن" است. در واقع تلفیقی از هر دو. اگر به دنبال قالبی شیک و مدرن برای فروشگاه لباس خود هستید و در عین حال نمی خواهید زیبایی محیط فروشگاه فدای ویژگی مدرن بودن قالب شود، قالب پرستاشاپ لئو بلوم Leo Bloom یکی از بهترین انتخاب هاست. قالب هایی که بتوان آن ها را مدرن خطاب کرد، معمولاً محیط هایی رسمی و وزین دارند. قالب هایی که شاید بیشتر برای فروش محصولات تکنولوژیک، محصولات خانگی، آشپزخانه و غیره ایده آل باشند. اما در یک فروشگاه لباس و یا یک فروشگاه عطر که همه چیز بر پایه احساسات است، به نظر می رسد محیطی که زیبایی در آن حرف اول و آخر را می زند به مراتب کارآمدتر است.


برای مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.