فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود مقاله مدیریت تفکر - رازهای موفقیت

مقاله مدیریت تفکر - رازهای موفقیت

مقاله مدیریت تفکر رازهای موفقیت

دانلود مقاله مدیریت تفکر - رازهای موفقیت

مقاله مدیریت تفکر  رازهای موفقیت
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

مقاله مدیریت تفکر - رازهای موفقیت

مقاله ترجمه شده میباشد همراه با متن انگلیسی

استدلال مدیران

راز موفقیت : به همان اندازه که قضیه نادرست کریستنسن اثبات می شود،تشخیص راز موفقیت بیشتر از کتاب درسی مدیریت اتخاذ می شود.

نوامبر2003

روبرت هلر

انسان قرون وسطایی برای سنگ فیلسوفی جستجو کردکه می توانست اصل فلز را به طلا تغییر شکل دهد.اغلب مدیران و مؤسسان شرکت یک امید مشابه و معمولا بیهوده را دنبال می کنند،اما نیازی نیست که آن بیهوده باشد،از طریق نتایج شرکتها دریک صنعت شناخته می شود.

آنها از فروش درسالهای1994 -1976 شصت و دو میلیون دلاربدست آوردند،قیمت برای رقبایی که سنگ را نیافته بودند،بیست مرتبه زمان بندی شد.اگرچه که بقدر کافی متقاعدکننده نیست،فروش در شرکت در گروه خسته و کسل تنها یک5/64 میلیون دلاراضافی را میانگین می گیرد : میانگین موفقیت 9/1 بیلیون دلاری – یک تفاوت 29 – رتبه ای است.آمارهای اضافی از کتاب یک مدیریت مشهورو درست نوشته کلیتون ام 0 کریستنسن بدست می آید.آن عنوان واضحی است،مثله غامض بدعت گذار :زمانی که تکنولوژی های جدید باعث می شوند شرکت های بزرگ ورشکست شوند،عدالت را نسبت به پیغامش کمتر رعایت می کنند که در همه زمانها برای همه مدیران و شرکتها به کار برده می شود و فقط برای بدعت گذاران نیست.سنگ فیلسوف که در بالا درآمارهای اضافی ذکرشد،بهرحال ابداع در تکنولوژی های در هم گسیخته است.رشد موفقیت جستجو شده از طریق عضویت بازارهای کوچک آشکار شده است.در تضادبا این،علامت گذاری های قبلی رشد رادر بازارهای بزرگ دنبال کردند.هر دو گروه ریسک را قبول کردند.برندگان فرصتی داشتند که درآن یک بازارآشکارشده برای تکنولوژی در هم گسیخته به هیچ وجه نبایدآشکارمی شد.بازندگانی که خطر رقابتی مبارزه بر هند شرکت های تاسیس شده در بازارهای تاسیس شده را پذیرفتندو اولین درس این بود که این اساسا استراتژی ضعیفی است.

 

Secret of Success: As Christensen's Paradox testifies, finding the secret of success takes more than textbook management

Nov 2003

Robert Heller

Medieval man searched for the philosopher's stone that could turn base metal into gold. Managers and entrepreneurs often follow a similar, usually vain hope. But it needn't be vain, judged by the results of companies in one industry. They achieved $62 billion in sales in 1976-1994, twenty times the figure for rivals which hadn't found the stone.

If that isn't convincing enough, sales per firm in the lagging group only averaged a cumulative $64.5 million: the successes averaged $1.9 billion - a difference of 29 times. The statistics come from a truly remarkable management book by Clayton M. Christensen. Its explicit title, The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail, does less than justice to its message, which applies to all managements and all companies all the time - and not only to innovators.

The philosopher's stone in the statistics cited above, however, is innovation in 'disruptive technologies'. The successes 'sought growth by entering small emerging markets'. The back-markers, in contrast, pursued growth in large markets. Both groups took risks. The winners took the chance that an emerging market for the disruptive technology might not appear at all. The losers accepted the competitive risk of battling against established companies in established markets - and the first lesson is that this is fundamentally poor strategy.

دانلود مقاله مدیریت تفکر - رازهای موفقیت

دانلود مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

دانلود مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

مقاله ترجمه شده میباشد همراه متن اصلی

پشت پرده مشکلات بازاریابی :

بازاریابی  اکنون آماده یک تحول  است زیرا  نقاط  ضعف آن آشکار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مدیران , ------  (مدیران عامل ) ,مصرف کننده وحکومت ناراحت  هستند  زیرا بازاریابی  انگونه که بایستی موسسات رابه حرکت رادارد عمل نمی کند) این مطلب را کوین کلانسی  رابرت شلمن  که مدیران بازاریابی  هستند ,می گویند یکی از مهترین دلیل این ناتوانی این است  که تحقیق انجام نمی گیرد که علت آنهم وجود شکاف در ساختار  اصلی  آن است حتی دانشگاهها که اولین منابع در تئوری تحقیق بودند نیز نقاط ضعفی  را در پر کاربردترین روشهای تحقیقاتی مشاهده  کرده اند.  با توجه به مقالات منتشر شده بوسیله ویلیام  ماسی  از استانفورد از دانشگاه  پنسیلوانیا , رونالد فرانک از دانشگاه  کورنل وتوماس لوراهل   شخص شده است که آمارهای چند  متغیره ای  که صفات افراد را توضیح می دهند را فقط می توان برای کمتر از 7 درصد  از رفتار وخرید بکار برد.

BEHIND MARKETING'S WOES:

Marketing is ripe for a revolution because its failures are so apparent. "Everybody--stockholders, directors, CEOs, customers, the government--is angry because marketing, which should be driving business, doesn't work" write marketing executives Kevin Clancy and Robert Shulman. One of the most important reasons for this breakdown is that research is not working because of flaws in its basic premises.

Even academics, the primary source of research theory, see major flaws in mainstream research methods. Multivariate statistics that describe personality traits can account for no more than 7 percent of purchasing behavior, according to a paper published by William Massy, Ronald Frank, and Thomas Lodahl of Stanford, the University of Pennsylvania, and Cornell, respectively.Consumer research's problems originate in psychology, a field that has long struggled to define human behavior with the same precision physicists use to describe the movement of bodies from atoms to stars. But human behavior is too unpredictable to describe with such precision, because it depends on an almost infinite number of relationships. An increasingly desperate search for cause-and-effect explanations leads many psychologists to "retreat to abstract ideas that ignore contexts completely," writes Harvard psychologist Jerome Kagan. Consumer research reflects similar tendencies.

دانلود مقاله پشت پرده مشکلات بازاریابی

دانلود مقاله ارتباطات درون سازمانی

مقاله ارتباطات درون سازمانی

مقاله ارتباطات درون سازمانی

دانلود مقاله ارتباطات درون سازمانی

مقاله ارتباطات درون سازمانی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

مقاله ارتباطات درون سازمانی

مقاله ترجمه شده میباشد همراه متن اصلی

ارتباط سازمانی


یکی ازمباحث مهم مدیریت است که تا به حال در ایران به ان توجه کافی نشده است بسیاری از نظریه پردازان قرن بیستم را قر انفجار اطلاعات نامیده اندومدیریت اطلاعات را نیز به مثابهء یکی از شاخص های مهم توسعه مطرح کرده اند ارتباط چیست ؟ درواقع ارتباط بستر مبادلهء اطلاعات است بدون برقراری ارتباط اثر بخش مبادلهءاطلاعات ممکن نیست ودر نتیجه سازمان برای بهره گیری از اطلاعات و تحقیق اهداف خود توانمندی لازم رانخواهد داشت در سازمانی که میان کارکنانش روا بط سالم اثربخش ومناسب نباشد انگیزهء کمتری برای ارائه کارمفیدتر دیده می شود درچنین سازمانی غالبآ تضادهای ناشی از فقدان نظام ارتباطی اثر بخش بهره وری نازل ودر سطح پایینی وجود دارد وطبعآ ساغزمان توانایی و کارایی لازم برای بر خورد با رقابت های روزافزون بین المللی نخواهد داشت اگر به افزایش حجم اطلاعات توجه کنیم اهمیت توجه به نظام ارتباطی سازمان ها را بهتر و بیشتر درک می کنیم چرا که فقط یک نظام ارتباطی کار امد می تواند حجم اعظیم و روبه تزاید اطلاعات رادرون خود جاری کند و اطلاعات کامل دقیق صحیح و بهنگام را که یکی از مهیترین ابزارهای تصمیم گیری مدیران در سطوح مختلف می باشد فراهم اورده ودر اختیار انان قرار دهد .روابط صنعتی درایجاد صلح وآرامش درمحیط کار برقراری انضباط درصنعت واستقرار دموکراسی صنعتی نقش مهمی دارد این عوامل برای توسعه همه جانبه یک کشور بسیار ضروری است . آنچه از روابط صنعتی انتظار می رود استقرار روابط کاری خوب ومناسبی است که سبب اعتلای تفاهم واعتماد متقابل کارگروکارفرما شود واختلافهای موجود راحل کند . کارگران امروز دیگر گروهی غیرمتشکل ونااگاه نیستند که آماده اطاعت مو به مو وکورکورانه از کارفرمایان باشند..

Organization Improvement: Cooperative Communication 

  by :Robert Bacal

The workplace is a complicated place. Imagine a spider web of people, managers, supervisors and staff members who need to work together, interacting in various ways to fulfil the organization's mandate. Disagreements and conflict are bound to occur; between staff members, between staff and management, and between clients and members of your organization. 

As a result of working with thousands of government employees to help them acquire and use defusing hostility skills, we have concluded that a good amount of bad feelings, organizational problems, destructive conflict and inefficiency result from a lack of skill in the WAY that people communicate with each other. This isn't that surprising if we consider that our society tends to glorify the confrontational, John Wayne type heroes. And, that as children learn language, they tend to learn confrontational, negative language before they learn how to get along with others. 

Cooperative communication, or the skills needed to get along in the workplace, or, for that matter, 

دانلود مقاله ارتباطات درون سازمانی

دانلود مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

دانلود مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 289 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

مقاله ترجمه شده میباشد همراه متن اصلی

تئوری محدودیت ها : یک ارزیابی مقایسه ای (ظرفیت حاشیه ای = حاشیه سود )

تغییر سازمان در اقتصاد جهانی که دردهه اخیر صورت گرفت با پذیرش مفاهیم تولید lean و سیستم انعطاف پذیر همراه بود . این مفاهیم به به صورت تلویحی معیاری از تولید و ظرفیت کاری را که با تقاضا و ظرفیت فعلی پذیرش هم خوانی داشتند را عرضه می کنند . سر منشاء وجود مدیریت ظرفیت محدود به دلیل تحقیق مستمر برای راندمان بالاتر و عدم توازن بین منابع و تقاضا برای منابع بیشتر بوده است . برای موسسات خصوصی و در تمام زمینه ها در اقتصاد ایرلند محدودیتهای مضاعفی اعمال شده است . موسساتی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند با محدودیت های در سطح جهانی در مورد مدل های تولیدی lean مواجه هستند . موسساتی که در بخش های غیر تجاری فعالیت می کنند با مشکلات تازه ای که مربوط به کمبود کارمندان و سایر منابع می باشد مواجه می باشند در حالی که قبلا مشکل رکود و پایین بودن راندمان در مورد منابع وجود داشت .

The worldwide economic reorganisation of the last decade has regularly been accompanied by appeals to concepts of lean manufacturing and flexible systems. These generally imply a scaling of productive and operating capacity to match demand and current throughput levels. The issue of how to manage scarce capacity has risen in priority both because of a constant search for greater efficiency and because of imbalances between the supply and demand of many resources. Multiple constraints have emerged throughout the Irish economy for individual firms, and for entire sectors. Firms in the internationally traded sector operate within the constraints of globalised lean production models. Those in the non-traded sectors face novel problems related to the shortage of staff and other resources, where slack and under-utilisation might previously have presented the primary resource issues.

دانلود مقاله تئوری محدودیت ها و حسابداری

دانلود مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

دانلود مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 1549 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری 

مقاله ترجمه شده همراه متن اصلی

چکیده:

درطی چند سال گذشته یک بحث گسترده بین افراد متخصص و دانشگاهیان راجع به اینکه آیا یک روش مدیریت پورتفولیو می تواند با بانکها در مدیریت بهتر ریسک سرمایه کمک کند و اینکه چگونه روش مدیریت پورتفولیو برای سهام داران ارزش ایجاد می کند، وجود داشته است . در این مقاله ، نویسندگان می گویند که چهار محرک وجود دارد که بانکها را ملزم می کنند که به هنگام مدیریت دارائی های اعتباری از حالت معاملاتی به یک روش که بیشتر شبیه به مدیریت پورتفولیو است حرکت کنند. این چهار محرک عبارتند از : تغییرات ساختاری در بازارهای اعتباری ، ناکارآمدی انتقال ریسک به بازارهای وام دهی ، افزایش سطح بدهی در ایالات متحده و تغییرات پیشنهاد شده برای کفایت سرمایه . نویسندگان در ادامه هیچ تغییر همزمانی در قواعد مربوط به کفایت سرمایه مشاهده نکردند به عنوان اولین قدم آنها به سمت همگرایی بین ریسک سرمایه و ترتیب سرمایه برای ریسک سرمایه حرکت کرده اند این تغییرات مستلزم آن است که بانکها به تلاشهای خود برای ایجاد اولین کلاس از مهارتها و توانمندیهای مدیریت پورتفولیو شتاب دهند ، به کسب بهترین روش مدیریت پورتفولیوی اعتباری از طریق فرصتهای جذاب برای ایجاد ارزش سهامداران و قادر شدن بانکها در رقابت موفقیت آمیز ، پاداش داده می شود.

کلمات کلیدی : قواعد سرمایه، مدیریت پورتفولیو ، ریسک اعتباری

1-  دلایل عمل : نیاز به ایجاد توانمندیهای مفهومی مدیریت پورتفولیوی اعتباری

مدیریت ریسک اعتبار در معرض تغییرات عمده قرار گرفته است . این تغییرات باعث تحت تأثیر قرار گرفتن روند رقابت در بازارهای اعتباری ، ایجاد فرصتهایی برای بانکهایی که اولین مزیت ها را حفظ می کنند ، می شود .

Over the past several years, there has been an extensive discussion among practitioners and academics about whether and how a portfolio management approach could help banks to better manage risk capital and create shareholder value. In this article, the authors argue that there are four key drivers which require banks to move from a transactional to a more portfolio management like approach when managing credit assets. These are: structural changes in the credit markets, ineciencies of risk transfer in lending markets, ballooning debt levels in the US, and the proposed changes for capital adequacy. The authors see the latter not as a one-time change in capital adequacy rules, but more as a ®rst step towards full convergence between risk capital and regulatory capital for credit risk. These changes require banks to accelerate their e€orts to build ®rst class portfolio management skills and capabilities. Achieving best practice credit portfolio management is rewarded with attractive opportunities for shareholder value creation and enables bank to successfully compete going forward. Ó 2001 Elsevier Science B.V. All rights reserved.

JEL classi®cation: G11; G20; G21

دانلود مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری