فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010 در 93 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت  
دانلود پایان نامه فوق لیسانس مدیریت 
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت 
دانلود پروژه کارشناسی ارشد مدیریت 
دانلود مبانی نظری  کارت امتیازی متوازن  
دانلود ادبیات و تاریخچه  کارت امتیازی متوازن  
دانلود مبانی نظری  مدل تعالی EFQM  
دانلود ادبیات و تاریخچه  مدل تعالی EFQM  
مبانی نظری کارت امتیازی متوازن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 860 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 93

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

 

در 93 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

 

ادبیات و مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

 

( برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت : تحلیل ارتباط مدل تعالی  EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC)

 

به همراه منابع و مواخذ تحقیق

 

فایل اصلی   :  Word

 

تعداد کل صفحات :  66 صفحه +2صفحه منابع

 

حجم فایل zip : 842k

 

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

فصل دوم: مرور ادبیات در زمینه مفاهیم کارت امتیازی متوازن (BSC) ،  مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010  و ادبیات مقایسه  EFQM و کارت امتیازی متوازن و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند

2-1-  کارت امتیازی متوازن ( BSC)    13

2-1-1-  استراتژی                                                                               13

2-1-2-  اهمیت  استراتژی                                                                        15

2-1-3-  مدیریت استراتژی                                                                        16

2-1-4-  مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی                           17

2-1-5-  اجرای راهبرد                                                                            20

2-1-6-  کارت امتیازی متوازن نسل اول                                                            21

2-1-7-  کارت امتیازی متوازن نسل دوم                                                            25

2-1-8-  کارت امتیازی متوازن نسل سوم                                                           27

2-1-8-1- فرآیند اول - ترجمه چشم انداز                                                    28

2-1-8-2- فرایند دوم - ارتباط و برقراری ارتباط                                               29

2-1-8-3- فرایند سوم - برنامه ریزی کسب وکار                                                                  29

2-1-8-4- فرایند چهارم -  باز خورد ویادگیری                                                                     29

2-1-9-  نقشه استراتژی                                                                          32

2-1-9-1- منظر مالی                                                                             35

2-1-9-2- منظر مشتری                                                                         35

2-1-9-3- منظر فرآیندهای داخلی                                                             39

2-1-9-4- منظر یادگیری و رشد                                                               41

2-2-  مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)  ورژن 2010    43

2-2-1- ساختار و چارچوب معیارهای مدل EFQM                                                  48

2-2-2- ساختار اجزای مدل  EFQM                                                              49

2-2-3- ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین مدل تعالی EFQM                                                                    50

2-2-4- معیارهای مدل تعالی  EFQM , 2010      51

2-2-4-1- رهبری                                                                                  52

2-2-4-2- راهبرد                                                                                   52

2-2-4-3- کارکنان                                                                                  52

2-2-4-4- مشارکتها و منابع                                                                       53

2-2-4-5- فرآیندها ، محصولات و خدمات                                                      53

2-2-4-6- نتایج مشتری                                                                           53

2-2-4-6- الف – برداشت ها                                                        53

2-2-4-6- ب – شاخص های عملکردی                                             53

2-2-4-7- نتایج کارکنان                                                                          54

2-2-4-7- الف – شاخص های  برداشتی                                                               54

2-2-4-7- ب – شاخص های عملکردی                                            54

2-2-4-8- نتایج جامعه                                                                             54

2-2-4-8- الف – مقیاس های اداراکی                                                                  54

2-2-4-8- ب – شاخص های عملکردی                                             55

2-2-4-9- نتایج کلیدی عملکرد                                                                  55

2-2-4-9- الف – دستاوردهای راهبردی کلیدی                                                        55

2-2-4-9- ب – شاخص های عملکردی                                             55

2-2-5- امتیازها                                                                                                                        56

2-3- مقایسه مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)    و کارت امتیازی متوازن ( BSC)   و بررسی زمینه هایی که دو مدل یکدیگر را پشتیبانی می کنند                                                            58

2-3-1-  مقایسه دو مدل                                                                           58

2-3-2-  زمینه هایی که دو مدل EFQMو کارت امتیازی متوازن یکدیگر را پشتیبانی می کنند                  64

2-3-2-1-   زمینه هایی پشتیبانی از نگاه کارت امتیازی متوازن                                                      65

2-3-2-2-   زمینه هایی پشتیبانی از نگاه مدل  EFQM       68

2-3-2-3-   ارائه چارچوبی جهت بررسی کارت امتیازی متوازن در  برابر معیار های مدل  EFQM       71

 

5-4-  فهرست منابع        144

5-4-1- فهرست منابع فارسی         144

 

5-4-1- فهرست منابع انگلیسی          145

دانلود مبانی نظری کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ورژن 2010

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.