فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی

پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

دانلود پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل doc
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

عنوان پایان نامه به فارسی:

بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

عنوان پایان نامه به انگلیسی:

Satisfaction of Teachers of extracurricular activities program and its impact on the social, educational, emotional elementary students.

 

کلمات کلیدی:

رضایت مندی معلمان-فعالیت فوق برنامه-عملکرد اجتماعی، تحصیلی، عاطفی دانش آموزان

پرسش اصلی پژوهش :

آیا میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی تاثیر دارد؟

 

بیان مسئله:

هدف اساسی تعلیم وتربیت ،دست یابی به انسان کامل است . اما پرورش انسان کامل ،تنها مستلزم کسب دانش ،مهارتها وتواناییها نیست ،بلکه علاوه بر اینها ،مستلزم گشوده بودن ذهن در برابر آن چه در جهان رخ می دهد ،برقراری ارتباط با دیگران و کسب تجربه است (صحافیان 1384).قرن حاضر ،دوران دانش و اطلاعات ، تحولات باور نکردنی و پیشرفت و توسعه در بسیاری از ابعاد زندگی است .دنیای تغییرات وشگفتیهاست . هرلحظه دری از علم به روی آدمی گشوده می شود . امروزه مدارس دیگر نمی توانند تنها به علوم کلاسیک ونوشته های گذشتگان اکتفا کنند و انتقال و یاگیری انها را جزو هدفهای آموزش و پرورش خود بدانند ،بلکه مدارس باید کودکان و جوانان جامعه خود را به معلومات و مهارتهای زمان خود مجهز کنند .(پور ظهیر،1368)فعایتهای فوق برنامه ،مجموعه ای از تجارب ،فعالیتها و فرصتهایی است که در درون یا خارج از کلاس درس طراحی و اجرا می شوند و اهد افی نظیر :رفع نارساییهای برنامه درسی،غنی سازی برنامه ها به منظور تعمیق یادگیری ،توجه به استعدادها ، نیازها وعلایق متفاوت شاگردان ،کمک به پرورش تواناییهای فردی آنان را دنبال می کند ودگرگون ساختن محیط آموزشی وتبدیل آن به مححیط پر نشاط و پویا می انجامد . از سویی دیگر سبب آماده ساختن فراگیران برای ایفای مناسب نقش ها و مسئولیتهای اجتماعی می گردد و مشارکت در توسعه مستمر موفقیتهای زندگی رادر پی دارد (احمدی ،1384). فعالیتهای فوق برنامه به عنوان راهکاری برای بهبود نظام تعلیم وتربیت شناسایی شده است.موفقیت فعالیته ای وفوق برنامه علاوه بر علایق دانش آموزان بستگی به عواملی چون دیدگاه مدیران و دبیران مدارس دارد .چرا که این افراد با برنامه ریزی و هدایت فرایند دانش آموزان را در رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی یاری می کنند .

دانلود پروپوزال بررسی میزان رضایت معلمان از فعالیت های فوق برنامه درسی و اثرات آن بر عملکرد اجتماعی – تحصیلی – عاطفی دانش آموزان ابتدایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.