فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری

گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری

گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری در 45 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری

گزارش کاراموزی ساخت سوله و ساختمان اداری
کاراموزی ساخت سوله و ساختمان اداری
کارورزی ساخت سوله و ساختمان اداری
دانلود گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری
ساخت سوله 
 ساختمان اداری
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 16162 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری در 45 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان                                                                              صفحه

بخش اول : نصب سوله

بررسی زمین پروژه از نظر عوارض                                                 1

کنترل ابعاد زمین با نقشه اجرایی                                           1

شروع عملیات خاک برداری                                                 1

پیاده کردن و میخ کوبی                                                     1

شروع عملیات پی کنی و قالب بندی                                       2

نصب کف ستون و بولت                                                    2

عملیات بتن ریزی                                                            3

مراحل نصب سوله                                                           3

بخش دوم: اداری  

مقدمه                                                                          8      

 بازدید از زمین و ریشه کنی                                                        10

 پیاده سازی نقشه                                                            11

 گود برداری                                                                  12

پی کنی                                                                                     13

آرماتوربندی شبکه فونداسیون                                               22

شمع کوبی                                                                    24

بتن                                                                            25

دستگاه بتن ساز یا مخلوط کن                                              33 

ویبره کردن بتن                                                               38

قالب بندی ستونها                                                            41

تیرچه                                                                          41

بلوک                                                                          42

پله های بتن مسلح                                                           43

دالها                                                                           44

دیوارها                                                                        47

ستون                                                                          51

آجر چینی                                                                     57

دیوار دو جداره                                                               58

نعل درگاه                                                                     58

سقف کاذب                                                                  59

تاسیسات                                                                      61

 

 

زمین پروژه از نظر عوارض ( پستی وبلندی) :

برای شروع به انجام هر پروژه عمرانی میبایست به شناخت و بررسی زمین آن پروژه پرداخت . در این ضمینه ما ابتدا با کمک دوربین ترازیاب تمام زمین محل احداث پروژه را ترازیابی کردیم و سپس با در دست داشتن کدهای ارتفاعی شروع به تسطیح  زمین

پروژه کردیم تا به کدهای مشخص شده در نقشه اجرایی برای اجرای فنداسیون  برسیم. در این مرحله است که میبایست حجم عملیات خاکی مشخص گردد تا با توجه به آن نوع وسیله خاکبرداری تعیین شود . در این پروژه با توجه به وسعت و کد ارتفاعی نقشه اجرایی لدر بهترین انتخاب برای برداشت خاک میباشد.

کنترل ابعاد زمین با نقشه اجرایی ( کنترل بر وکف ):

برای پیاده کردن هر نقشه اجرایی باید ارتفاع زمین پروژه با ارتفاع کف کوچه یا خیابان اطراف خود مورد بررسی قرار گیرد .اهمیت این موضوع به این علت است که همیشه باید کف پروژها قدری بالاتر از سطح خیابان قرار گیرد تا پس از کف سازی خیابان پروژه ما پایین تر از سطح خیابان قرار نگیرد تا پس از بارند گی نزولات  جوی به آن آسیبی نرساند . بر ساختمان هم از اهمیت خاصی برخوردار است و معمولا از لب جدول یا مثلا از تیرهای برق سنجیده می شود تا پروژه ها تماما در یک  راستا قرار گیرند. در این پروژه رفرنس ما برای کنترل ابعاد زمین دیوار همسایه  بود . تمامی طول ها در این مرحله باید انداره گیری شود وبه دقت کنترل گردد.عدم کنترل برداشت ها در این مرحله میتواند خسارت های بسیار سنگینی را به پروژه بزند .در این مرحله ما تمام طول ها را با استفاده از دوربین نقشه برداری پیاده کردیم و زاویای مورد نظر را که معمولا زوایای 90 درجه هستند پیاده کردیم.

شروع عملیات خاکبرداری :

در این مرحله وبا داشتن کدهای ارتفاعی برای ما پستی و بلندی ها مشخص می گردد و با استفاده از لدر که با وجود خاک بسیار نرم منطقه بهترین انتخاب ممکن برای خاک برداری می باشد شروع به عملیات خاکبرداری میکنیم . ما در این پروژه 80 سانتی متر خاکبرداری کردیم . تمامی خاک های برداشته شده در این مرحله به نقطه های از زمین که بلا استفاده بود حمل شد تا در مراحل بعدی از آن استفاده گردد . پس از اتمام کار یکبار دیگر کد های ارتفاعی را چک می کنیم تا از صحت عملیات خاکبرداری اطمینان حاصل.

 

پیاده کردن و میخ کوبی وریختن گچ :

در حین پیاده کردن نقشه ها تمامی نقاط برداشت شده را با میخ فولادی که در زمین کوبیده می شود مشخص می کنند . سپس سرتاسر کار را با ریختن گچ مشخص می کنند و روی آن شروع به قالب بندی می کنند .برای ریختن گچ فاصله بین میخ ها را با ریسمان کار به هم وصل می کنند و روی آن ها  گچ می ریزند . باید اطرف میخ های فولادی را با ریختن ملات ما سه سیمان ثابت کرد تا پایان پروژه میخ ها تکان نخورند . در ضمن میخ ها باید با فواصل مشخص از نقاط اصلی خود حفظ شوند . چون ممکن است میخ ها در حین پی کنی از بین بروند .

 

شروع عملیات پی کنی و قالب بندی  :

در این مرحله روی گچ های ریخته شده باید قالب بندی شود . ما در این پروژه از قالب اجری استفاده می کنیم . علت این انتخاب این است که ما در مرحله دیوار چینی می توانیم از این آجر ها دوباره استفاده کنیم  پس در هزینه  ها صرفه جویی مکنیم .

پس از چیدن دیوار به ارتفاع مورد نظر که در این پروژه 50سانتی متر برای شناژ و60 سانتی متر برای پی است بایستی به رگلاژ کردن کف پی پرداخت . این کار با ریختن بتن مگر یا همان بتن نظافت انجام می گیرد . تا اولا پی به طور مستقیم با خاک  در تماس نباشد و رفت و آمد کارگران در مرحله آرماتور بندی  باعث گلی شدن میلگردها نشود و سطح کاملا ترازی زیر پی ایجاد شود . در پایان دیوار چینی اطراف ها با پلاستیک گرفته تا اولا شیره بتن در حین بتن ریزی از لای بند های دیوار خارج نشود و ثانیا آجرها به بتن نچسبند تا بتوان از آن ها در مرحله دیوار چینی استفاده مجدد کرد . در نهایت کار قالب بندی پروژه که تقریبا 10 روز به طول انجاید به پایان رسید

دانلود گزارش کارآموزی ساخت سوله و ساختمان اداری

دانلود پایان نامه شروط ضمن عقد

پایان نامه شروط ضمن عقد

پایان نامه شروط ضمن عقد

دانلود پایان نامه شروط ضمن عقد

پایان نامه شروط ضمن عقد
شروط ضمن عقد
تحقیق شروط ضمن عقد
پروژه شروط ضمن عقد
مقاله شروط ضمن عقد
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل doc
حجم فایل 59 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

پایان نامه شروط ضمن عقد

 

مقدمه

در زبان فارسی کلمه حقوق بدو معنی استعمال می‌شود الف: مجموع مقرراتی که بر افراد یک جامعه در زمان معین حکومت می‌کند. انسان موجود عاقلی است و از آغاز کار به خوبی تشخیص داد که تمام اجتماع او با هرج و مرج و زورگویی امکان ندارد و بناچار باید قواعدی بر روابط اشخاص از این جهت که عضو جامعه‌اند حکومت کند و ما امروز مجموع این قواعد و مقررات را حقوق می‌نامیم. خصوصیت قواعد حقوقی در این است که اجرا آن از طرف جامعه تضمین شده و هیچکس یارای تجاوز به آن را ندارد و از همین جا تفاوت اساسی حقوق و اخلاق نیز ظاهر می‌گردد. حقوق را به معنایی که گفته شد حقوق ذاتی هم می‌نامند.

ب. برای تنظیم روابط مردم و حفظ نظم در اجتماع حقوق موضوعه برای هر فرد امتیازاتی در برابر دیگران می‌شناسد و توانایی خاصی به او اعطا می‌کند که حق می‌نامند و جمع آن حقوق است و حقوق فردی نیز گفته می‌شود. سپس حق حیات، حق مالکیت، حق ابوت، نبوت و حق زوجیت و امثال آن به اعتبار معنی اخیر است ولی کلمه حقوق به معنی اول همیشه به جمع استعمال می‌شود و برای نشان دادن مجموعه نظامات و قوانین است: از قبیل حقوق ایران حقوق مدنی، حقوق بین المللی، حقوق اسلام.

درحقیقت روابط بین افراد در اجتماع همواره بر مقررات و قواعدی استوار است که جامعه به آنها بنظر احترام می‌نگرد. آن مقررات و قواعد، موارد عوامل عدیده و اجتماعی است که بسیاری از آنها در ادوار متمادی مورد عمل قرار گرفته و در اثر تکرار عمل، افراد که به آن انس پیدا نموده و رعایت احترام آن را لازم می‌دانند. درجه احترامیکه جامعه به هر یک از مقررات و فوائد اجتماعی می‌گذارد متناسب با قوه تاثیر عاملی می‌باشد که موجب پیدایش آن شده است. مولود عوامل اجتماعی مزبور بر سه دسته‌اند:

عادت، مذهب، اخلاق

مقررات هر یک از آنها دارای کیفر و جزایی است متناسب با عاملی که موجب پیدایش آن شده که در صورت تخلف افراد از آن مقررات، دچار کیفر مزبور می‌گردند چنانکه مقررات عادت و اخلاق دارای جزا و جزائی است که تخلف از آن احساسات افراد جامعه را برعلیه متخلف بر می‌انگیزد و مقررات مذهبی دارای جزاء دنیوی و اخروی است که در حکومت‌های مذهبی جزای دنیوی آن اجرا می‌شده و در جامعه‌های سیاسی کنونی در اثر نبودن اقتدارات دینی متروک مانده است و پیروان مذهب به راهنمایی روح ایمان و بیم از مجازات اخروی آن مقررات را می‌نمایند. در جامعه‌های سیاسی به منظور برقراری نظم اجتماعی مقرراتی وضع می‌شود و برای متخلفین از آن جزاء کیفری و مدنی معین می‌گردد و به کمک حکومت‌های خود آن را اجرا می‌کنند اینگونه قوانین سرچشمه خود را عموماً از عادات و اخلاق و مذهب می‌گیرند و تأثیر آنها در قوانین موضوعه حتمی می‌باشد و مقنین هر چه بخواهند خود را ازتاثیر آنها دور دارند موفق نمی‌شوند زیرا مقننین خود تربیت شده عوامل محیط هستند و افکارشان خواه ناخواه تحت تاثیر واقع شده و به آنها خوگرفته است. در موارد بسیاری عوامل اجتماعی دیگری مانند عوامل اقتصادی، بهداشتی، سیاسی، تجاری و بالاخره احتیاجات موجب وضع قوانین می‌گردد. در تمامی موارد نظریات علمی حقوق راهنمای تضمین می‌باشد و تاثیر آن گاه چندان است که مقنین را از رعایت اصول مسلمه اجتماعی باز می‌دارد قوانین مصوبه به صورت مجموعه‌هایی در آمده و در دسترس افراد گذاشته می‌شود تا طبق آن قوانین عمل کنند و دادرسان در مورد بروز اختلافات بین افراد طبق آن دعاوی را حل و فصل بنمایند.

اصطلاح حقوق مدنی از رومیان اقتباس شده است در این دولت حقوق مدنی مخصوص اتباع رومی بود و خارجیان حق استفاده از آن را نداشته ولی حقوق بشر به هر انسانی، قطع نظر از تابعیت و ملت او تعلق داشت.

در قرن‌های پانزدهم و شانزدهم میلادی رفته رفته حقوق مدنی به قواعدی که حاکم بر روابط خصوصی افراد بود گفته شد، و حقوقدانان فرانسوی به تجزیه و تحلیل آن پرداختند طبق مقررات این قسمت را که برای ایشان مورد استفاده بود تقلید کردند ولی از قرن هفدهم چنین مرسوم شد که حقوق مدنی را در برابر حقوق عمومی، که ناظر به اساس امپراطوری فرانسه بود قرار می‌دهند.

به این ترتیب اصطلاح حقوق مدنی به فرانسه وارد شده و در سایر قوانین نیز مورد تقلید قرار گرفت با استفاده از ترجمة آن عنوان قانون مصوب 1307 را قانون مدنی بگذاریم.

پس حقوق مدنی ابتدا شامل تمام رشته‌های حقوق خصوصی بوده و کلیة روابط گوناگون اشخاص در آن مطرح می‌شده است ولی بتدریج که روابط اجتماعی توسعه یافت، و هر دسته‌ای از آنها مقتضیات خاصی پیدا کرد، دولتها متوجه شدند که تمام وقایع حقوقی را نمی‌توان یکجا بررسی کرد و رعایت مصالح عموم وحفظ حقوق اشخاص ایجاب می‌کند که برای پاره‌ای از آنها قواعد خاص وضع شود.

مثلاً معلوم شد که تعیین حقوق و تکالیف کارگر و کارفرما با مقررات عمومی امکان ندارد و بخصوص وضع کارگران در دو قرن اخیر ایجاب می‌کند که قانون به حمایت از آنان برخیزد، و ضعفی را که از نظر اقتصادی در برابر کارفرمایان دارند، با وضع مقررات نوین جبران کند. این ضرورت موجب شد که دولتها کم کم مجموعه هایی بعنوان قوانین کار تهیه کنند و حقوق خصوصی بنام حقوق کار یا صنعتی ایجاد گردد.

همچنین نظر به اینکه توسعة روابط تجاری مستلزم این است که بازرگانان بقول و عهد یکدیگر اعتماد پیدا کنند و بشدت از تقلب و تزویر جلوگیری شود و در عین حال قواعد تجاری باید ساده‌تر و با عادات و رسوم مردم در داد و ستد منطبق باشد، رشتة دیگری بنام حقوق تجارت بوجود آید.

پس تمام روابط مالی و خانوادگی اشخاص، که موضوع رشته خاصی قرار نگرفته است، در حقوق مدنی بررسی می‌شود. این حقوق روابط اشخاص را تنها از جهت اینکه عضو جامعه هستند تنظیم می‌کند، و توجهی به شغل و مقام و سایر خصوصیت‌های ایشان ندارد، و شاید به همین جهت است که آن را حقوق مدنی می‌گویند. زیرا قواعد آن، فقط از این لحاظ که شخص عضو جامعه یا مدینه است، بر او حکومت می‌کند.

از سابقه‌ای که دربارة جدا شدن بعضی رشته‌ها از حقوق مدنی بیان شد، بخوبی معلوم است که سایر رشته‌های حقوق خصوصی جنبة استثنایی و خلاف اصل دارد: بدین معنی که روابط مردم اصولاً تابع قواعد حقوق مدنی است، مگر اینکه در سایر رشته‌ها حکم خاصی برای آن پیش بینی شده باشد. پس با توجه به این نکته که در سایر رشته‌ها تنها معدودی از روابط پیچیده و نامحدود اشخاص مطرح است. اهمیت خاصی که حقوق مدنی در بین سایر رشته‌ها دارد بخوبی روشن می‌شود.

فهرست مطالب

عنوان ................................................................................................................... صفحه

مقدمه ....................................................................................................................

فصل اول: تعاریف

مبحث اول : تعریف شرط .....................................................................................

مبحث دوم: تعریف شرط ضمن عقد ....................................................................

مبحث سوم: شرط ضمنی ....................................................................................

مبحث چهارم: رابطه شرط با عقد.........................................................................

مبحث پنجم: التزام به انجام شرط ........................................................................

مبحث ششم: شرایط صحت ضمن عقد ................................................................

فصل دوم: شروط باطل غیرمفسد عقد

بخش اول: تقسیم شروط ......................................................................................

مبحث اول: شروط باطل غیرمبطل ........................................................................

گفتار اول : شرط نامقدور ....................................................................................

گفتار دوم: شرط بی فایده ....................................................................................

گفتار سوم: شرط نامشروع .................................................................................

بخش دوم: آثار بطلان شرط ................................................................................

فصل سوم : شروط باطل مفسد عقد

بخش اول: شروط باطل و مبطل ...........................................................................

مبحث اول : شروط مجهول ..................................................................................

مبحث دوم: شرط خلاف مقتضای عقد..................................................................

مبحث سوم: شرط خلاف مقتضای ذات عقد.........................................................

مبحث چهارم: شرط خلاف مقتضای اطلاق عقد ...................................................

فصل چهارم: شروط صحیحه

بخش اول: اقسام شروط صحیحه.........................................................................

مبحث اول : شرط صفت ......................................................................................

گفتار اول : شرط صفت ناظر به کیفیت ................................................................

گفتار دوم: شرط صفت ناظر به کمیت .................................................................

مبحث دوم: شرط نتیجه .......................................................................................

مبحث سوم: شرط فعل .........................................................................................

گفتار اول: شرط دادن رهن...................................................................................

گفتار دوم: شرط دادن ضامن ..............................................................................

بخش دوم: آثار فسخ عقد اصلی ...........................................................................

فهرست منابع اصلی...............................................................................................

دانلود پایان نامه شروط ضمن عقد

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

دانلود بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی  و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی  و هوش هیجانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 370 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی  و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

مقدمه........................................................................................................................... 1

بیان مسئله..................................................................................................................... 2

اهمیت و ضرورت تحقیق............................................................................................... 4

اهداف تحقیق............................................................................................................... 4

فرضیه های تحقیق......................................................................................................... 5

تعریف اصطلاحات....................................................................................................... 6

فصل دوم : پیشینه تحقیق

بخش اول : هوش هیجانی.............................................................................................. 7

مقدمه........................................................................................................................... 7

تعریف هوش هیجانی.................................................................................................... 8

مغز هیجانی................................................................................................................... 9

مؤلفه های هوش هیجانی............................................................................................. 11

مبانی زیستی هوش هیجانی.......................................................................................... 14

چگونگی افزایش هوش هیجانی................................................................................... 18

چند توصیه برای افزایش هوش هیجانی کودکان............................................................ 18

مقایسه ویژگی های افراد باهوش هیجانی بالا و پائین...................................................... 19

چرا به پرورش هوش هیجانی بپردازیم.......................................................................... 19

چرا به پرورش هوش هیجانی بپردازیم.......................................................................... 20

کاربردهای هوش هیجانی در زندگی............................................................................ 20

چگونگی آموزش در کودکی..................................................................................... 21

عوامل مؤثر در هوش هیجانی....................................................................................... 21

شناخت عواطف شخصی............................................................................................. 21

به کار بردن درست هیجان ها....................................................................................... 21

برانگیختن خود........................................................................................................... 22

شناخت عواطف دیگران............................................................................................. 22

هوش هیجانی عاملی موثر در رهبری موفق.................................................................... 23

هوش منطقی –هوش هیجانی بین زنان ومردان............................................................... 24

نقش هوش هیجانی در زندگی..................................................................................... 25

رهبری عاطفی............................................................................................................ 26

ویژگی های رهبری با شعور عاطفی بالا........................................................................ 27

هوش هیجانی در سازمان چگونه عمل می کند.............................................................. 30

هوش هیجانی وعملکرد اثر بخش................................................................................. 31

نمودهای هوش عاطفی در محیط کاری........................................................................ 32

آموزش و یادگیری هوش هیجانی در سازمان................................................................ 35

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار.................................................................. 39

تحقیقات انجام شده در زمینه ی هوش هیجانی.............................................................. 41

بخش دوم سبک دلبستگی........................................................................................... 44

مقدمه........................................................................................................................ 44

تعریف دلبستگی......................................................................................................... 45

نظریه دلبستگی........................................................................................................... 47

 اهمیت نظریه دلبستگی............................................................................................... 49

 مفروضه‌های اساسی نظریه دلبستگی............................................................................ 50

 مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی................................................................................ 52

 مفاهیم عمده نظریه.................................................................................................... 54

 پیوستگی به عنوان نقش‌پذیری (در کودکان)............................................................... 55

 زندگی‌نامه و تاثیرپذیری‌های جان بالبی....................................................................... 57

 دلبستگی و کاوش در سراسر چرخه زندگی................................................................. 61

ارتباط نظریه دلبستگی با نظریات دیگر......................................................................... 64

دلبستگی در بزرگسالی................................................................................................ 71

 مراحل دلبستگی........................................................................................................ 72

 ارزیابی دلبستگی و انواع آن....................................................................................... 76

 شیوه‌های جدید ارزیابی دلبستگی کودکان.................................................................. 80

 طبقه‌بندی کیفیت دلبستگی......................................................................................... 81

 سلسله مراتب اشخاص مورد دلبستگی......................................................................... 84

دلبستگی‌های متعدد.................................................................................................... 85

دلبستگی‌ و تأثیرات آن بر شخصیت و زندگی آینده افراد............................................... 87

دلبستگی و آسیب شناسی روانی................................................................................... 89

اضطراب جدایی......................................................................................................... 91

نشانه‌های مشکلات دلبستگی........................................................................................ 92

 نظریه درمانی دلبستگی............................................................................................... 92

تحقیق های داخلی و خارجی................... 93

تحقیق های داخلی و خارجی................... 93

ب )تحقیق های خارجی........................ 98

فصل سوم : روش تحقیق

تحقیق توصیفی......................................................................................................... 101

جامعه آماری............................................................................................................ 101

حجم نمونه.............................................................................................................. 102

روش نمونه گیری..................................................................................................... 102

ابزار اندازه گیری...................................................................................................... 102

پایایی...................................................................................................................... 103

پایایی آزمون از طریق محاسبه آلفای کرونباخ................................................................ 103

پایایی آزمون به روش زوج – فرد................................................................................ 103

روایی..................................................................................................................... 104

روش اجراء نمره گذاری (EQ-i)............................................................................... 105

تفسیر نتایج............................................................................................................... 105

روش تجزیه و تحلیل داده ها....................................................................................... 106

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

رابطه هوش هیجانی بین دختران و پسران.................................................................... 107

رابطه سبک دلبستگی بین دختران و پسران.................................................................. 111

رابطه هوش هیجانی و سبک دلبستگی در دختران....................................................... 115

رابطه بین هوش هیجانی و سبک دلبستگی در پسران.................................................... 116

خلاصه نتایج............................................................................................................ 117

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

نتیجه گیری............................................................................................................. 118

پیشنهادات............................................................................................................... 120

محدودیت های تحقیق............................................................................................. 120

منابع

پیوست

دانلود بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی  و هوش هیجانی همراه با پرسشنامه بار_ آن

دانلود پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

دانلود پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 635 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 241

پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی


چکیده : 

در این تحقیق رابطه بین مولفه های یادگیری سازمانی با بهره وری منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق، کلیه مدیران ارشد ، میانی و اجرایی شهرداری شهرستان محلات می‌باشد. تعداد مدیران اصلی برابر 15 نفر، تعداد مدیران میانی برابر 28 نفر و تعداد مدیران اجرایی برابر 19 نفر می‌باشند.جهت جمع آوری داده های تحقیق از پرسشنامه استفاده گردید.پرسشنامه این تحقیق، شامل 24 سوال هفت گزینه‌ای می باشد. برای تعیین میزان تاثیر هر یک از ابعاد یادگیری سازمانی و همچنین برای رتبه‌بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره­وری منابع انسانی از روش شباهت به گزینه ایده‌‎آل فازی یا تاپسیس فازی (FTOPSIS) استفاده می‌شود. 

مقدمه: 

درمحیط کسب وکارامروزتغییرات با گام های سریع به وقوع می پیوندند.سازمان ها درعرصه رقابت درمحیط کسب وکارجهانی ملزم هستند تا نسبت به تغیرات مستمر واکنش مطلوب داشته ویا از بین بروند. یک سازمان به منظور برتری یافتن ازسایرسازمان ها باید منابع انسانی را توسعه داده ومیزان اطلاعات و دانش در دسترس را افزایش دهد.کارکنان و دانشی که درسرآنهاست,منابع بسیارارزشمندی برای سازمان هاهستند.دانش و چگونه دانستن، منابع استراتژیک سازمان هاهستند که باید مدیریت شده وتوسعه داده شوند. ازاین رو یادگیری سازمانی و تولید دانش درطول چند سال اخیرمورد توجه قرارگرفته است . (Hornstein,2006;Otala,2000; Paajane& Kantola,2008)

یکی از راههای کسب مزیت رقابتی پایدار،  تاکید و توجه بر یادگیری مستمر کارکنان سازمان به منظور نیل به اهداف سازمانی با حداکثر اثربخشی است. مسلما، محیط متغیر امروز، به سازمانها اجازه نخواهد داد که در مقابل فشارهای ناشی از مهارت، توانایی هاو تکنولوژی‌های رقبا، به صورت سنتی و همیشگی اداره شوند. (شهابی,1384) 

بخشی از متن

مجموعه ای از ارزش های مشترک و باور های مشترک دانسته­اند که در تعامل با افراد سازمان، ساختار سازمان و سیستم­های کنترل هنجار های رفتاری را پدید می آورند(بینش، 1389). به طور کلی، تاثیرات فرهنگی، مفاهیم واضحی هستند که رفتارهای کلی افراد را در بافت سازمانی تحت تاثیر قرار می­دهند.بخصوص، از بعدی که رفتار سازمانی چکیده­ای از عادات افراد می باشد ,این عوامل فرهنگی می توانند با برداشت های روانشناختی افراد تحت تاثیرقرار گیرند(2009، song & Etal )

کار و یادگیری گروهی:در کار و یادگیری گروهی تاکید بر اهمیت هم راستایی نیروها و کارکنان سازمان است تا از به هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.یادگیری جمعی عبارت است ازفرآیندی که طی آن ظرفیت اعضا ی گروه توسعه داده شده و به گونه ای همسو شود که نتایج حاصل از آن چیزی باشد که همگان واقعا طالب آن بوده اند( .(Senge, 1990

تعریف مفهومی و عملیاتی  واژه ها و اصطلاحات:

یادگیری سازمانی : یادگیری سازمانی را ایجاد بینش، دانش و همبستگی بین کنش‌های گذشته و اثر بخشی آن کنش‌ها و کنش‌های آینده تعریف می کنند. (کلینسون وکوک، ۲۰۰۷)

چشم انداز مشترک: اهمیت چشم انداز مشترک برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده:اول, چشم انداز مشترک تمرکز و انرژی برای یادگیری را فراهم می سازد. دوم, چشم انداز افراد را به عمل سوی می دهد.چشم انداز بیانگر آمال و رویا های آن ها است وبه آن ها معنی می بخشدسوم, کشش به سمت هدف مطلوب بالاتر با نیرو های حاکم بر وضع موجود مقابله می کند.چشم انداز مشترک ,هدف نهایی را ایجاد کرده خطر پذیری و نوآوری را تشویق می کند.چهارم , ارزش ها و معانی مشترک, درتعیین نوع دانشی که سازمان ذخیره و منتقل می کند مهم است (Marquard, 2002).

کارویادگیری گروهی:در کار و یادگیری گروهی تاکید بر اهمیت هم راستایی نیروها و کارکنان سازمان است تا ازبه هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.یادگیری جمعی عبارت است ازفرآیندی که طی آن ظرفیت اعضای گروه توسعه داده شده وبه گونه ای همسو شود که نتایج حاصل از آن چیزی باشد که همگان واقعا طالب آن بوده اند( .(Senge, 199

فهرست مطالب 

 

 عنوان

 صفحه

 فصل اول: کلیات پژوهش

     1    -1     مقدمه .................................................................................................................................... 

     1 

 1-2 بیان مسئله .............................................................................................................................. 

 2 

 1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق ..................................................................................................... 

    4

1-4 اهداف تحقیق ........................................................................................................................

6

1-4-1 هدف کلی .........................................................................................................................

6

1-4-2 اهدف فرعی ......................................................................................................................

6

1-5 سوالات تحقیق .......................................................................................................................

7

1-5-1 سوال اصلی تحقیق ............................................................................................................

7

1-6 متغیر های تحقیق ................................................................................................................

7

1-6-1 متغیر های مستقل ............................................................................................................

7

1-6-2 متغیر وابسته ......................................................................................................................

9

1-7 روش تحقیق ...........................................................................................................................

11

1-8 روشهای جمع آوری اطلاعات ..............................................................................................

11

1-9 جامعه آماری .......................................................................................................................

12

1-10 حجم نمونه و روش محاسبه آن .........................................................................................

12

1-11 ابزار گردآوری داده ها .......................................................................................................

12

1-11-1 سنجش روایی .................................................................................................................

13

1-11-2 سنجش پایایی ................................................................................................................

13

1-12 قلمرو تحقیق ........................................................................................................................

14

1-12-1 قلمرو موضوعی تحقیق ...................................................................................................

14

1-12-2 قلمرو مکانی تحقیق .......................................................................................................

14

1-12-3 قلمرو زمانی تحقیق ........................................................................................................

14

1-13 روش تجزیه و تحلیل داده ها ............................................................................................

14

الف. آمار توصیفی .............................................................................................................................................

14

ب. آمار استنباطی ..............................................................................................................................................

14

1-14 تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات .............................................................

15

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

مقدمه .........................................................................................................................................

18

2-1 بخش اول : یادگیری سازمانی ..........................................................................................

19

2-1-1 مقدمه ...........................................................................................................................

19

2-1-2 تعریف یادگیری و عناصر آن ....................................................................................

21

2-1-3 تعاریف یادگیری سازمانی .........................................................................................

22

2-1-4 نظریه پردازان یادگیری سازمانی ..............................................................................

24

2-1-5 ویژگی های یادگیری سازمانی ..................................................................................

25

2-1- 6 فرایند یادگیری سازمانی ............................................................................................

26

2-1-6-1کسب دانش ............................................................................................................

26

2-1-6-2 توزیع اطلاعات.......................................................................................................

26

2-1-6-3 تفسیر اطلاعات .......................................................................................................

28

2-1-6- 4 حافظه سازمانی ......................................................................................................

29

2-1-7 یادگیری سازمانی و سازمان یاد گیرنده ..................................................................

31

2-1-8 ایجاد یک سازمان یادگیرنده ....................................................................................

33

2-1-9 ابعاد یادگیری سازمانی ..............................................................................................

35

2-1-10 مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی ....................................

35

2-1-11 مولفه های یادگیری سازمانی ..................................................................................

36

2-1-12 سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه ..............................

38

2-1-12-1 یادگیری ادراکی در فاز اکتشاف ......................................................................

40

2-1-12-2 یادگیری رفتاری در فاز شکل گیری ................................................................

42

2-1-12-3 یادگیری اجرایی در طول هر دو فاز تشخیص فرصت .....................................

44

2-1-13 تشخیص فرصت از طریق یادگیری ........................................................................

46

2-1-13-1 تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی ......................................................

46

2-1-13-2 تشخیص فرصت از طریق یادگیری رفتاری .....................................................

47

2-1-13-3 تشخیص فرصت از طریق یادگیری اجرایی ......................................................

48

2-1-14 تاریخچه سازمان یادگیرنده ...................................................................................

49

2-1-15 تعاریف سازمان یادگیرنده .....................................................................................

51

2-1- 16ویژگی های سازمان یادگیرنده ..............................................................................

51

2-1-17 ایجاد یک سازمان یادگیرنده ..................................................................................

52

2-1- 18 اهمیت سازمان یادگیرنده .......................................................................................

54

2-1-19 تفاوت بین یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده ..............................................

54

2-1-20 تفاوت سازمان های سنتی با سازمان های یادگیرنده ............................................

56

2-1-21 راهبردهای گسترش سازمان یادگیرنده ................................................................

59

2-1-22 موانع بکار گیری یادگیری سازمانی .......................................................................

61

2-1-23 مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی ....................................

61

2-1-24 مولفه های یادگیری سازمانی ...................................................................................

62

2-2 بخش دوم : بهره وری منابع انسانی ................................................................................

65

مقدمه .........................................................................................................................................

65

2-2-1بهره وری .......................................................................................................................

66

2-2-2تاریخچه بهره وری ......................................................................................................

67

2-2-3 عوامل پنج گانه مؤثر بر بهره وری ...........................................................................

68

2-2-4 عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی کار ........................................................................

70

2-2-5عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی ......................................................................

71

2-2-6مدل ACHIEVE......................................................................................................

72

2-2-7 تأثیر حقوق و دستمزد بر بهره وری ...........................................................................

74

2-2-8 شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمان­ها ................................

75

2-2-9 اندازه­گیری بهره­وری ...................................................................................................

77

2-3 چندی درباره سازمان مورد پژوهش .............................................................................

78

2-3-1 تعریف شهرداری ........................................................................................................

2-3-2 شهرداری محلات .........................................................................................................

78

79

2-4 پیشینه پژوهش .................................................................................................................

80

2-4-1 تحقیقات انجام گرفته در خارج از کشور ................................................................

80

2-5 جمع بندی ..............................................................................................................................

84

فصل سوم : روش تحقیق

3-1 مقدمه ................................................................................................................................

88

3-2 روش تحقیق ....................................................................................................................

89

3-3 جامعه آماری ........................................................................................................................

90

3-4 تعیین حجم نمونه .............................................................................................................

91

3-5 روش نمونه گیری ...........................................................................................................

93

3-6 روش گردآوری اطلاعات ...............................................................................................

94

3-7 تعیین روایی پرسشنامه ...................................................................................................

95

3-8 تعیین پایایی پرسشنامه ....................................................................................................

96

3-9 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها .........................................................................................

98

3-9-1 روش شباهت به گزینه ایده‌آل فازی یا تاپسیس فازی ...........................................

99

3-9-2 مراحل روش شباهت به گزینه ایده‌آل فازی یا تاپسیس فازی .............................

99

مرحله 1 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی ..................................................................................

99

مرحله 2 : تعیین بردار وزن معیارها ........................................................................................

101

مرحله 3 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بی‌مقیاس شده .......................................................

102

مرحله 4 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بی‌مقیاس شده وزندار ..........................................

103

مرحله 5 : یافتن جواب ایده‌آل فازی و جواب ضد ایده‌آل فازی ..........................................

104

مرحله 6 : محاسبه فاصله از جواب ایده‌آل و ضد ایده‌آل فازی .............................................

105

مرحله 7 : محاسبه شاخص شباهت .........................................................................................

105

مرحله 8 : رتبه‌بندی گزینه‌ها ....................................................................................................

105

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

4-1 مقدمه ...............................................................................................................................

107

4-2 بررسی مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان ...................................................

107

4-3 رتبه‌بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره­وری منابع انسانی با نظر مدیران اصلی ...

113

مرحله 1 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی ..................................................................................

113

مرحله 2 : تعیین بردار وزن معیارها .........................................................................................

119

مرحله 3 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بی‌مقیاس شده ........................................................

مرحله 4 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بی‌مقیاس شده وزندار ..........................................

120

122

مرحله 5 : یافتن جواب ایده‌آل فازی و جواب ضد ایده‌آل فازی ..........................................

122

مرحله 6 : محاسبه فاصله از جواب ایده‌آل و ضد ایده‌آل فازی ...........................................

124

مرحله 7 : محاسبه شاخص شباهت .........................................................................................

130

مرحله 8 : رتبه‌بندی گزینه‌ها ....................................................................................................

130

4-4 رتبه‌بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره­وری منابع انسانی با نظر مدیران میانی.....

131

مرحله 1 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی ................................................................................

131

مرحله 2 : تعیین بردار وزن معیارها ........................................................................................

141

مرحله 3 : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بی‌مقیاس شده ........................................................

 

 

 

دانلود پایان نامه رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی

دانلود پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

دانلود پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1232 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150

پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

چکیده

همه سازمان ها، چه دولتی و چه خصوصی برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه ی رقابتی امروز به ارزیابی عملکرد فعالیت ها و فرآیندهای خود نیاز دارند تا در قالب آن بتوانند کارایی و اثربخشی برنامه های سازمان، فرآیندها و نیروی انسانی خود را مورد سنجش قرار دهند. نظارت و ارزیابی عامل قوام و دوام برنامه و تحقق اهداف آن است از این رو نظارت و ارزیابی عملکرد، سنجش میزان موفقیت و آسیب شناسی هر یک از اجزا و کل مدیریت سازمان در تحقق اهداف برنامه ای است. در شهرداری تهران بطور نسبی برنامه اجرایی و ساز و کارهای علمی ارزیابی که بتواند ملاک طبقه بندی مدیریت ها، توزیع منابع، اعمال تنبیه و پاداش، بهبود و به هنگام سازی روش ها و ساختارها باشد وجود ندارد. از طرفی حوزه شهرسازی یکی از حوزه های استراتژیک شهرداری می باشد و این قبیل حوزه ها اهمیت قابل توجهی در تحقق اهداف شهرداری دارند. لذا در این تحقیق به ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در دو منطقه ی 7 و 10 با استفاده از کارت امتیازی کانجی پرداخته شده است. هدف تعیین وضعیت عملکرد معاونت در چهار بعد یادگیری سازمانی، تعالی فرآیند، رضایت ذینفعان و ارزش ذینفعان بود.روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد و جامعه آماری تحقیق کلیه ی کارشناسان معاونت شهرسازی و شهروندان منطقه 7و 10 می باشند. تعداد نمونه شهروندان 200 نفر و تعداد نمونه کارشناسان 90 نفر مشخص گردید. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss از آزمون t دو نمونه مستقل و آزمون فریدمن استفاده گردید. پس از تحلیل داده ها مشخص گردید عملکرد معاونت از دید شهروندان در دو بعد تعالی فرآیند و ارزش ذینفعان نامطلوب و در دو بعد یادگیری سازمانی و رضایت ذینفعان مطلوب است، ولی از نظر کارشناسان، عملکرد معاونت در هر چهار بعد مطلوب می باشد. در هر دو منطقه کارشناسان وضعیت سه بعد یادگیری سازمانی، تعالی فرآیندها و رضایت ذینفعان را بهتر از شهروندان دانسته اند، ولی در مورد بعد ارزش ذینفعان نظرات دو گروه تفاوت معناداری با هم ندارند. 

کلمات کلیدی: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی کانجی، یادگیری سازمانی، تعالی فرآیند، رضایت ذینفعان، ارزش ذینفعان، تهران، شهرداری، شهرسازی

مقدمه

محققان علم مدیریت معتقدند، هر چه که اندازه گیری نشود قابل مدیریت کردن نیست. در جهان امروز با توجه به سرعت و حجم اطلاعات و چالش های پیش روی سازمان ها، ضرورت داشتن معیارهایی برای تعیین موقعیت و برنامه ریزی بر اساس نقاط قوت و ضعف بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

همه سازمان ها، چه دولتی و چه خصوصی برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه ی رقابتی امروز به ارزیابی عملکرد فعالیتها و فرآیندهای خود نیاز دارند تا در قالب آن بتوانند کارایی و اثربخشی برنامه های سازمان، فرآیند و نیروی انسانی خود را مورد سنجش قرار دهند. سازمان های کارا به جمع آوری و تحلیل داده ها بسنده نمی‌کنند، بلکه از این داده ها برای بهبود سازمان و تحقق رسالت ها و استراتژی های سازمان استفاده می کنند. به عبارت دیگر، به جای ارزیابی عملکرد صرف به مدیریت عملکرد می پردازند.

بخشی از متن

با توسعه شهرنشینی و رشد شهرگرایی در سده اخیر، روز به روز مسائل شهری ابعاد جدیدتری یافته اند. امروزه مراقبت و هدایت توسعه شهری و ساماندهی مناطق پیرامون شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است. مدیریت شهر تهران با جمعیت بالغ بر 8 میلیون نفر به عنوان پایتخت و بزرگترین کلان شهر ایران و هم چنین بیست و نهمین کلان شهر دنیا، مقوله ای نیست که به راحتی بتوان از آن عبور کرد. از آنجاییکه  همانند سایر کشورها شهرداری متولی اصلی مدیریت شهر تهران می باشد، توجه به نحوه مدیریت و چگونگی عملکرد شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است و مدیریت شایسته بدون برنامه ریزی، اجرا، نظارت، ارزیابی و بازنگری در جهت ایجاد فضایی مناسب برای بهبود بخشیدن به عملکرد محقق نخواهد شد.(مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، 9:1388) یکی از حوزه های مهم عملکرد شهرداری هر کلانشهری حوزه شهرسازی می باشد .

از دیدگاه مبانی ارزشی قرآن و اسلام ارزیابی عملکرد سبب پیشگیری از خطا و فساد و جلوگیری از ضایع شدن منابع و امکانات و انتخاب درست در برنامه ریزی ها و کارکنان می شود. دین مبین اسلام دستورات خود را مبتنی بر تعالی، ارسال و ابلاغ نموده است که آفرینش دارای مقصود و غایت متعالی می باشد"افحسبتم انما خلقناکم عبثا"(115،مومنون) (اهداف)، و نیز ملاک ها و انتظارات را برای دست یافتن به این خصلت تعالی عنوان نموده است "انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا" (3، انسان) (بایدها)؛ سپس شاخص هایی را معین ساخته "ان امیرالمومنین و الائمه من ذریتهم هم الموازین"( تعیین شاخص ها) و در این راه همواره بررسی و امتحان وجود دارد و هیچ عملی از ایشان در پیشگاه خداوند نادیده گرفته نمی شود و تصریح می نماید که هر عمل خیر و شر حتی اگر ذره ای کوچک باشد به حساب می آید" فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره"(7، زلزال) ( نتایج ارزیابی).

به غیر از اهمیت ارزیابی در اسلام، در سایر مکاتب فرعی نیز اغلب تئوری های نوین نظم یافته در این زمینه که توسط عالمان مغرب زمین مطرح گردیده است بر انجام ارزیابی عملکرد به عنوان ساز و کار مهم مدیریت تاکید داشته و اجرای ارزیابی عملکرد را با توجه به زمینه های محیطی و زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و اقتصادی سازمان ها ضروری می دانند. (سنجری، 1390: 16)

فصل اول: طرح و کلیات تحقیق

مقدمه

۱-۱-بیان مسئله

۲-۱- اهمیت و ضرورت موضوع

۳-۱- اهداف تحقیق

۴-۱- پرسش های تحقیق

۵-۱- نوع و روش تحقیق

۶-۱- روش گردآوری اطلاعات

۷-۱- قلمرو تحقیق

۸-۱- تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق

۹-۱-مراحل انجام تحقیق

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین

مقدمه

۱-۲- ارزیابی عملکرد

۱-۱-۲-تعریف ارزیابی عملکرد

۲-۱-۲- فلسفه ی امروزین ارزیابی عملکرد

۳-۱-۲- چرا بایستی عملکرد را بسنجیم؟

۴-۱-۲- عوامل مؤثر بر عملکرد سازمان

۵-۱-۲-اهداف ارزیابی عملکرد سازمان

۶-۱-۲- اهداف سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها

منافع حاصل از ارزیابی برای شهرداری ها

۷-۱-۲-فرآیند ارزیابی عملکرد

۸-۱-۲- سیر تاریخی ارزیابی عملکرد

۹-۱-۲- دیدگاه های ارزیابی عملکرد

۲-۲- مدل های ارزیابی عملکرد

۱-۲-۲-مدل جایزه ی دمینگ

۱-۱-۲-۲-معیارهای اصلی مدل دمینگ

۲-۲-۲-مدل بنیاد کیفیت اروپا

۳-۲-۲- جایزه کیفیت مالکوم بالدریج

۴-۲-۲-مدل کارت امتیازی متوازن

۱-۴-۲-۲-ویژگی های کارت امتیازی متوازن

۲-۴-۲-۲-مراحل پیاده سازی کارت امتیازی متوازن

۳-۴-۲-۲-منظرهای کارت امتیازی متوازن

۴-۴-۲-۲-شاخص های کارت امتیازی متوازن

۵-۴-۲-۲-مدل کارت امتیازی متوازن در بخش عمومی و غیرانتفاعی

۵-۲-۲- مدل کارت امتیازی کانجی

۶-۲-۲- دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق

۳-۲- پیشینه تحقیق و مطالعات ارزیابی عملکرد شهرداری

۱-۳-۲-پیشینه داخلی تحقیق

۱-۱-۳-۲- طراحی سیستم نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران

۲-۱-۳-۲- طراحی نظام ارزیابی عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

۳-۱-۳-۲- طراحی شاخص ها و نظام ارزیابی عملکرد شهرداری تهران

۴-۱-۳-۲- ارزیابی عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

۵-۱-۳-۲-ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی کسب و کار کانجی

۶-۱-۳-۲- ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان با استفاده از کارت امتیازی متوازن

۲-۳-۲- پیشینه خارجی تحقیق

۱-۲-۳-۲- شاخص های شهری برای مدیریت شهرها

۲-۲-۳-۲- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری پرتوریا

مولفه های اصلی استراتژی عملکرد شهرداری پروتوریا

۳-۲-۳-۲- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری شارلوت

۳-۳-۲-جمع بندی مطالعه ی تطبیقی نظام ارزیابی عملکرد شهرداری ها

۴-۲-معرفی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران

۱-۴-۲- ماموریت معاونت شهرسازی و معماری

۲-۴-۲-هدف معاونت شهرسازی و معماری

۳-۴-۲- اهم وظایف معاونت شهرسازی و معماری

۵-۲- نظام موجود ارزیابی عملکرد معاونت ها و مناطق

۸-۲- برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری تهران

۹-۲- تعریف معیار و شاخص

۱-۹-۲-تعریف معیار

۲-۹-۲- تعاریف و ویژگی های شاخص

۱۰-۲-مدل مفهومی و مدل تحلیلی تحقیق

خلاصه

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

مقدمه

۱-۳-روش تحقیق

۲-۳-جامعه آماری

۳-۳-نمونه آماری

 ۴-۳-روش نمونه گیری

۵-۳-ابزار جمع آوری اطلاعات

۶-۳-مقیاس اندازه گیری

۷-۳-روایی و پایایی ابزار

۸-۳-معرفی دو منطقه ی ۷ و ۱۰ شهرداری تهران

۱-۸-۳-معرفی منطقه ۷ شهرداری تهران

۲-۸-۳-معرفی منطقه ۱۰ شهرداری تهران

۱۰-۳-روش های آماری مورد استفاده

۱۱-۳-ارتباط سوالات پرسشنامه با  سوالات تحقیق و شاخص ها

خلاصه

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه

۱-۴-آمار توصیفی

۱-۱-۴- توصیف دادههای جمعیت شناختی شهروندان

منطقه

جنسیت

سن

تحصیلات

نوع فعالیت

وضعیت سکونت

سال های سکونت یا اشتغال در منطقه

۱-۲-۴- توصیف دادههای جمعیت شناختی متخصصان و کارشناسان

منطقه

جنسیت

۳-۲-۴- سن

تحصیلات

رشته تحصیلی

سابقه کار

نوع شغل

۲-۴-آمار استنباطی

۱-۲-۴- پاسخ به سوالات تحقیق از منظر شهروندان

۲-۲-۴-نتیجه گیری آزمون پرسش های تحقیق از منظر شهروندان:

۳-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر شهروندان در منطقه ۷

۴-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر شهروندان در منطقه ۱۰

۵-۲-۴- آزمون پرسش های تحقیق مربوط به کارشناسان و متخصصین

۶-۲-۴-نتیجه گیری آزمون پرسش ها از منظر کارشناسان:

۷-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر کارشناسان در منطقه ۷

۸-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر کارشناسان در منطقه ۱۰

۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان / پاسخ به  سوال باز تحقیق

۱-۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان منطقه ۷/ پاسخ به  سوال باز تحقیق

۲-۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان و متخصصین منطقه ۱۰/ پاسخ به  سوال باز تحقیق

۱۲-۲-۴- الویت بندی مولفه های یادگیری سازمانی در منطقه ۷

۱۳-۲-۴- الویت بندی مولفه  های تحقیق در منطقه ۷

۱۴-۲-۴- الویت بندی مولفه های یادگیری سازمانی در منطقه ۱۰

۱۵-۲-۴- الویت بندی شاخص های تحقیق در منطقه ۱۰

۱۶-۲-۴-ضریب همبستگی پیرسون بین ابعاد کارت امتیازی کانجی

خلاصه

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه

۱-۵- خلاصه  نتایج تحقیق

۱-۱-۵-پاسخ به سوالات تحقیق  و تحلیل یافته ها

۲-۵- موانع و مشکلات تحقیق

۳-۵- ارائه پیشنهادها

۴-۵- پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده

خلاصه

منابع

دانلود پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن