فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

دانلود مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

مقاله ترجمه شده میباشد همراه متن اصلی

هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

حالا به رابطه بین مفهوم سود تحقق یافته با سود و زیان ارزیابی در داراییهای مالی توجه می کنیم.قبل از ادامه بحث بهتر است سود تحقق یافته و سود اقتصادی را با هم مقایسه کنیم و دوباره رابطه آنها را با هم مورد بررسی قرار دهیم .با توجه به معنی درست داراییهای مالی ،نتایج سرمایه گذاریها به میزان یکسان طبق هر دو مفهوم سود اندازه گیری می شوند. در مواردی که داراییهای مالی صرفاً پول اضافی هستند و می توانند بتدریج فروخته شوند ،ارزششان برابر با قیمتهای بازار است ومهم نیست چه کسی دارنده آن است و یک تغییر در قیمتهای بازار آنها در اصل با تحقق جریان نقد یکسان است.در مقابل ،در مورد داراییهای مشهود تجاری، با توجه به اینکه تغییرات در ارزش بازار و ارزش سرقفلی بر سود اقبصادی تاثیر گذار است ،آنها تا زمانی که به صورت وجوه نقد در نیامده اند بر سود تحقق یافته تاثیر گذار نیستند.در این پروسه ، سرقفلی به صورت پیش بینی نتایج آتی سرمایه گذاری تجاری است که تمام یا بخشی از آن در طی زمان مستهلک شده یا به داراییهای مادی تبدیل شده است.این پروسه با سود تحقق یافته مرتبط نیست ولی برای سود اقتصادی مهم می باشد.نتایج سرمایه گذاری زمانی تحقق یافته است که از ریسک تجاری خارج شده باشد. اندازه گیری سود تحقق یافته تمام تغییرات ارزش دارایی را شناسایی نمی کند اما بخشی را که به عنوان ارزش داراییهای مالی ،تحقق یافته را شناسایی می کند . 

The objective of accounting and the meaning of mark-to-market valuation

Now, let us consider about relationship between the concept of realized income and valuation gains or losses on financial assets. Before going on to the discussion of this issue, it would be helpful to compare the realized income and economic income and reconfirm the relationship between them. As already discussed in detail, with regard to financial assets in the proper sense of the word, the results of investments would be measured at the same amount under both of the two income concepts. In cases of financial assets that are mere investments of surplus money and can always be freely sold by the piece, their values are equal to the market prices no matter who holds them and a change in their market prices is in substance same as realization of cash flow. On the contrary, in cases of physical assets used in business, whereas changes in the market value and the value of goodwill affect the economic income, they will not affect the realized income until they are realized as cash flows. In this process, goodwill is generated as an expectation of future results of business investments and while it disappears as time passes all or part of it is transformed into the value of tangible assets. This process is irrelevant to realized income, although important to the economic income. Result of investment is realized when it has been released from the business risk, and measurement of realized income does not recognize all value changes of assets, but recognizes a portion that is realized as value of financial assets. Of course, when summing up the entire period of a real investment, there would be no difference between the economic income and the realized income.

دانلود مقاله هدف حسابداری و مفهوم ارزیابی بازار به بازار

دانلود مقاله مدیریت مالی

مقاله مدیریت مالی

مقاله مدیریت مالی

دانلود مقاله مدیریت مالی

مقاله مدیریت مالی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

مقاله مدیریت مالی

مقاله ترجمه شده همراه متن اصلی


What is a financial statement? What does it tell us? Why should we care?
T hese are good questions and they deserve an answer. 

A business is a financial entity separate from its owners. Each business must keep financial records. A number of federal and state laws require this. But even if there were no laws, it would still be a good idea anyway.  Businesses provide vital goods and services to those living in the community. They provide jobs for people, and tax dollars that improve our roads, parks and schools. It is in everyone's best interest that our community's businesses be successful.

B usiness owners take a risk. What if no one wants to buy their goods or services? The owner has spent time and money to start a business, purchased land, buildings and equipment, hired people to work in the business.... all this done with the hope that the business will be successful. And if the business is NOT a success, the owner may have lost his or her life's savings, workers must find jobs, and creditors may go unpaid.

F inancial information may not make a business successful, but it helps the owner make sound business decisions. It can also help a bank or creditor evaluate the company for a loan or charge account. Andthe IRS will be interested in collecting the appropriate amount of income tax. So financial information will serve many purposes. 

مدیریت مالی

صورتهای مالی مبنا

صورت مالی چیست؟ چه چیزی را نشان می دهد ؟ چرا باید به آن توجه کرد؟

اینها سوالات خوبی هستند و پاسخی هم دارند.

یک واحد تجاری جدا از مالکان آن، یک واحد تجاری می بایست اسناد مالی خود را حفظ کند .این کار مستلزم وجود یک سری قوانین فدرال و ایالتی است . اما حتی اگر قوانین وجود نداشته باشد، حفظ اسناد، معقولانه به نظر می رسد . شرکتهای تجاری کالاها و خدمات مهمی را برای اعضای جامعه تأمین می کنند . برای مرد شغل ایجاد می کنند ، با مالیاتی که می پردازند جاده ها بازسازی می شود و پارکها و مدارس ساخته می شوند و این آرزوی تمام مردم است که شرکتهای تجاری جامعة آنها موفق باشند .

صاحبان واحدهای تجاری ریسک می کنند . اگر هیچ کس تمایلی به خرید کالاها و خدمات آنها نداشته باشد ، چه اتفاقی می افتد ؟

صاحب شرکت برای شروع تجارت دقت و پول خود را صرف می کند ، زمینی را خریداری می کند و یا ساختمان و تجهیزات را خریداری می کند . افرادی را بر کار در شرکت به کار می گیرد و … وی تمام این کارها را به امید موفقیت در تجارت انجام می دهد . و اگر در تجارت خود موفقیت کسب نکند ، ممکن است تمام پس انداز (سرمایه) خود را از دست دهد ، کارکنان او بادی به دنبال شغل بگردند و بدهی طلبکاران نیز پرداخت نشود .

اگرچه اطلاعات مالی ممکن است موفقیت یک شرکت را تضمین نکند اما به صاحبان شرکت کمک می نماید در تجارت تصمیمات معقولانه ای اتخاذ نمایند . این اطلاعات همچنین می تواند به بانکها و یا طلبکاران کمک نماید تا نسبت به پرداخت وام یا سرمایه گذاری ارزیابی بهتری داشته باشند . و سازمان دارایی کشور نیز نسبت به جمع آوری صحیح مالیات علاقه مند می باشد . بنابراین اطلاعات مالی با اهداف گوناگون تنظیم می شوند . اطلاعات مالی به اشکال مختلف تدوین می شوند اما مهمترین نوع آن به شکل صورتهای مالی می باشد . اطلاعات مالی مرتبط به هم به شکلی که برای تصمیم گیریهای مهم شرکت مفید واقع شود ، در صورتهای مالی جمع آوری می شود . 

دانلود مقاله مدیریت مالی

دانلود مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

دانلود مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری) مقاله ترجمه شده

یک بررسی تجربی

معرفی :

نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسک یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد. به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اولین قسمتی که این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود جایی که یک محصول یا گروهی از محصولات با توجه به سهم فروش آینده یا کنونی شان همچنین حجم فروش ها ، هزینه ها یا نیازهای سرمایه گذاری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفتند بعدها اصل نظریه سرمایه گذاری توجه زیاد استراتژی های منسجم را به خود معطوف داشت که تمام این استراتژی ها قبلا در دسته بندی محصولات یا کارهای تجاری در ابعاد کلیدی مشخص به منظورکمک به رسیدن اهداف استراتژیکی منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد کلیدی شامل سهم بازار ، افزایش فروش ، جذابیت های بازار وموقعیت رقابتی که وابسته به مدل پیشنهادی می باشد می شود.

بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظریه اصلی این است که وضعیت واحدها درشبکه باید خلاصه ای از اکثراستراتژی های مخصوص مشخص کند.

 

Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which

Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which

 


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                          صفحه

معرفی ................................................................................................................................ 1

تحلیل سبد  سرمایه گذاری مشتری ............................................................................. 2

قابلیت سوددهی مشتریان به عنوان مبنایی برای طرح سرمایه گذاری ............... 6

اهداف تحقیقات ......................................................................................................... 8

روش شناسی ............................................................................................................... 9

تحلیل ......................................................................................................................... 10

ساختار سبد سرمایه گذاری ها ................................................................................ 11

قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط ............................................ 12

قابلیت سوددهی مشتری .......................................................................................... 12

قدرت ارتباطات دریافت شده ................................................................................. 17

تصمیم ........................................................................................................................ 19

نتایج .............................................................................................................................. 21

دانلود مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

دانلود مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) : ابزار بهره وری

مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) : ابزار بهره وری

مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) ابزار بهره وری

دانلود مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) : ابزار بهره وری

مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی )  ابزار بهره وری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 127 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) : ابزار بهره وری

نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی

نوشته لئوپرینگل

خلاصه مطالب

کانون اصلی توجه OA برای مدیریت عبارتند از تعیین مراحلی که می توان به واسطه آنها به بهبود بهره وری دست یافت . تحقیق در عملیات به عنوان ابزار ارزشمندی در این تحقیق به شمار می رود و می توان از آن به عنوان رشته ای یاد کرد که به ایجاد و مدیریت بهبود بهره وری تخصیص یافته است . پژوهشگران عملیاتی روشهای دستیابی به سطوح بالای عملکرد را شناسایی می کنند . آنها از طریق ادراک مشکلات در سطح سازمانی به بهبود بهره وری دست می یابند . راه حل های آنها به طور طبیعی از روشی نشات می گیرد که به واسطه آن می توان این مشکلات را توصیف ، درک و ارائه کرد . روش یک پژوهشگر عملیاتی عبارتند از تجزیه و تحلیل خصوصیاتی چون سود ، هزینه ، راندمان و سایر موارد عملی و قابل سنجش . تحقیق در عملیات یا به عبارت دیگر به کاربردن روشهای تحلیلی پیشرفته در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر تحت عنوان علم برتر نامیده می شود . سازمانهایی که در شناسایی فرصت هایی که می توان از آنها در جهت بهبود بهره وری ذاتی موجود در ساختار شرکت استفده کرد به O.R (تحقیق در عملیات) اعتماد نمی کنند احتمالا کمتر از توان بالقوه خود به فعالیت می پردازند . دامنه اندوخته های حاصله به واسطه الگوهای O.R بسیار گسترده است ( از مبالغ نسبتا کم تا مبالغ چند میلیارد دلاری) نمونه هایی از بهبود بهره وری که بدون وجود O.R هرگز امکان پذیر نبود در مطالعه شرکت هایی چون سیرز ، ویرهالر ، تاکوبل ، HP ، پروکتر و گمبل مشاهده می شود . 

 

EXECUTIVE SUMMARY
OA key focus for management is determining steps that can achieve Productivity Gain – and doing it before the competition. A valuable tool in this quest is operations research (O.R.), a field devoted to the creation and management of productivity gain. Operations researchers identify ways to achieve high levels of performance. They approach productivity gain by uniquely conceptualizing problems at the organizational level. Their solutions flow naturally from the way they describe, understand, appreciate, and represent these problems. An operations researchers’ approach is to analyze traditional quantities, such as profit, cost, efficiency, and other practical, measurable items. Operations research, the discipline of applying advanced analytical methods to help make better decisions, has come to be known as “the science of better.” Organizations that don’t rely on O.R. to identify the opportunities to improve productivity that are inherent in their firms’ structure will likely operate below potential. The range of savings generated by O.R. models is broad, from modest to billions of dollars. Examples of productivity gains that would not otherwise have existed are seen in case studies of Sears, Weyerhaeuser, National Car Rental, Taco Bell, HP, and Procter & Gamble.
We all know that some people are better executives than others. This is true at even the most senior levels within an organization. 
Question: the skillful execution of what kind of task is most central, most important in your own definition of excellence in general management

EXECUTIVE SUMMARYOA key focus for management is determining steps that can achieve Productivity Gain – and doing it before the competition. A valuable tool in this quest is operations research (O.R.), a field devoted to the creation and management of productivity gain. Operations researchers identify ways to achieve high levels of performance. They approach productivity gain by uniquely conceptualizing problems at the organizational level. Their solutions flow naturally from the way they describe, understand, appreciate, and represent these problems. An operations researchers’ approach is to analyze traditional quantities, such as profit, cost, efficiency, and other practical, measurable items. Operations research, the discipline of applying advanced analytical methods to help make better decisions, has come to be known as “the science of better.” Organizations that don’t rely on O.R. to identify the opportunities to improve productivity that are inherent in their firms’ structure will likely operate below potential. The range of savings generated by O.R. models is broad, from modest to billions of dollars. Examples of productivity gains that would not otherwise have existed are seen in case studies of Sears, Weyerhaeuser, National Car Rental, Taco Bell, HP, and Procter & Gamble.We all know that some people are better executives than others. This is true at even the most senior levels within an organization. Question: the skillful execution of what kind of task is most central, most important in your own definition of excellence in general management

 

دانلود مقاله تحقیق درعملیات (پژوهش عملیاتی ) : ابزار بهره وری

دانلود مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران

مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران

مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران

دانلود مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران

مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران
دسته بندی پژوهش های دانشگاهی
فرمت فایل doc
حجم فایل 1280 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران

مقدمه

هر یک از سه قرن اخیر، شاهد حکم فرمایی نوعی از تکنولوژی بوده‌ایم. قـرن 18ام ، زمان انقلاب صنعتی در سیستم‌های مکانیکی بود، قرن 19ام ، دوران توسعه موتورهای بخار بود و قرن 20 ام، عصر تکنولوژی جمع‌آوری اطلاعات ، پردازش نمودن و توزیع آنها می باشد . از میان پیشرفت های مختلف ، ما شاهد رشد بی‌سابقه صنعت رادار و کامپیوتر می باشیم.

قسمتی از متن

سیستم رادار فرستنده ای دارد که امواج رادیویی را منتشر می کند. زمانی که این امواج در مسیر برخورد با هدف قرار می گیرند در همه ی جهات پراکنده می شوند. اگر هدف مورد نظر در حال حرکت باشد مقداری از سیگنال به گونه ای بر می گردد که طول موج سیگنال برگشتی به رادار و یا فرکانس آن تغییر پیدا کرده است. معمولاً اما نه همیشه ، رسیدن یا دریافت کننده ، در همان محل فرستنده است. اگر چه سیگنال برگشتی معمولا خیلی ضعیف است این سیگنال می تواند از طریق استفاده از تکنیک های الکترونیکی در رسیور و در شکل و وضعیت آنتن ، تقویت شود. این عمل رادار را قادر می سازد در محدوده ای از فاصله که دیگر رسانه ها همچون صدا یا نور مرئی برای ردیابی هدف بسیار ضعیف هستند هدف را آشکار سازد. کاربرد های امروزه رادار شامل بافتن جهت بارش در هواشناسی ، اندازه گیری اموج سطحی اقیانوس ، کنترل ترافیک هوایی ، یافتن سرعت ترافیک برای پلیس ، کاربردهای پیشرفته نظامی ، یا بطور ساده برای تعیین سرعت توپ بیسبال و یا تنیس در مسابقات ورزشی است.

فهرست

ü    مقدمه   .............................................................. 3

ü    تاریخچه.............................................................. 4

ü    چگونگی کارکرد رادار ............................................ 6

ü    کاربردهای رادار ................................................... 9

ü    اصول ................................................................11

ü    1-3) انعکاس .......................................................11

ü    2-3) معادله رادار .................................................12

ü    3-3) اثر دوپلر .....................................................13

ü    3-4) پلاریزاسیون .................................................14

ü    5-3) تداخل .........................................................15

ü    1-5-3) صوت (پارازیت) (noise) ............................15

ü    2-5-3) پارازیت در دستگاه رادار (clutter)..................16

ü    3-5-3) سیستم پارازیت دادن رادیویی (jamming)..........17

ü    پردازش سیگنال رادار ............................................17

ü    1-4) اندازه گیری فاصله .........................................17

ü    1-1-4) زمان گذر ................................................18

ü    2-1-4)فرکانس مدولاسیون ......................................19

ü    2-4) اندازه گیری سرعت  ......................................20

ü    3-4) کاهش نیروهای تداخلی ....................................21

ü    4-4)انتخاب طرح و مسیر .......................................21

ü    مهندسی رادار .....................................................21

ü    1-5) طرح آنتن ..................................................22

ü    1-1-5) منعکس کننده سهمی وار...............................23

ü    2-1-5) انواع اسکن .............................................24

ü    3-1-5) موج بر ریلی (ردیاب).................................24

ü    4-1-5) ترتیب مرحله به مرحله................................24

ü    2-5) باندهای بسامد..............................................25

ü    3-5) سرد کننده رادار...........................................27

ü    سابقه هواشناسی در ایران........................................28

ü    هواشناسی استان آذر بایجان شرقی  ............................35

دانلود مقاله کاربرد رادارهای هواشناسی در ایران