فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی

مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی

مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی

دانلود مقاله مدیریت  بازاریابی صنعتی

مقاله مدیریت  بازاریابی صنعتی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 920 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

مقاله مدیریت  بازاریابی صنعتی

مقاله ترجمه شده یهمراه متن اصلی

مدیریت  بازاریابی صنعتی   

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد0در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند0حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد0بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است0

مقدمه

کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت0به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد0بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد0بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد0اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت0

This study develops a framework of integrated propositions of organizational learning in organizational buyer behavior. The focus is on the communication activities and relationships be- tween and within the strategic business units operating within the purchasing process. Field support for the proposed relation- ships is provided in a series of case studies based on interviews with 30 managers of lO strategic

business units of a major pub- licly owned global services organization. Implications are dis- cussed based on the framework and the case studies

INTRODUCTION 

Chris, a newly hired marketing research analyst in the or- ganization, needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department procedures. Purchasing processed the order for the com- puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris's printer until enough printers were needed by the organiza- tion to get a quantity discount. Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization's printer order. What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer. 

 

 

INTRODUCTION 
Chris, a newly hired marketing research analyst in the or- ganization, needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department procedures. Purchasing processed the order for the com- puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris's printer until enough printers were needed by the organiza- tion to get a quantity discount. Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization's printer order. What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer. 
The 

 

دانلود مقاله مدیریت  بازاریابی صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.