فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

فایلهای مفید

فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سرو

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

کتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم ب
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 393 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

 

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده

از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی 

و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان

  " استراتژی بازایابی مشتری مدار "  در 27 اسلاید می باشد که می تواند

به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

دانلود فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز در فرمت های cdr و dxf در سایز واقعی (فرمت cdr مستقیما در نرم افزار کرل دراو از ورژن 12 به بالا با سایز واقعی قابل اجرا است)

دانلود فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز
فایل برش لیزر ایفل
فایل لیزری برج ایفل
لیزر برج ایفل 
برج ایفل
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پرسشنامه
دانل
دسته بندی فایل های لایه باز
فرمت فایل rar
حجم فایل 2788 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

دانلود فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

70   سانتیمتر

90    سانتیمتر

110  سانتیمتر

130  سانتیمتر

170   سانتیمتر

180 سانتیمتر

 

در فرمت های cdr و dxf در سایز واقعی

(فرمت cdr مستقیما در نرم افزار کرل دراو از ورژن 12 به بالا با سایز واقعی قابل اجرا است) همراه با عکس 

توضیح اینکه این فایل ها برای لیزر بر روی ام دی اف یا پلکسی با ضخامت 3 میلیمتر طراحی شده است

دانلود فایل برش لیزر برج ایفل در 6 سایز

دانلود بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

دانلود بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 161 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95

پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

مقدمه

فصل دوم این تحقیق به پیشینه و مباحث نظری و نیز پژوهش های انجام یافته اختصاص داده شده و به سه بخش اساسی تقسیم گردیده است، ابتدا بحث درباره پدیده خود و دیدگاه های متفاوت درباره آن پرداخته شده، سپس به تعریف خودکارآمدی ویژگی ها و ریشه ها و ارتباط آن با هوش معنوی و هوش هیجانی  متغیرهای دیگر پرداخته شده است.

سپس در مورد هوش هیجانی و هوش معنوی  و نظریات و دیدگاه هایی که در این مورد مطرح است پرداخته شده و در پایان فصل به مرور پژوهشهای پیشین به طور جداگانه در دو قسمت تحقیقات انجام شده در خارج از کشور و تحقیقات انجام شده در ایران و در نهایت به جمع بندی اهتمام گردیده است.

 

هوش معنوی

هوش معنوی چیست؟

زمانی بهره‌ هوشی فرد   به عنوان تعیین‌کننده اصلی موفقیت محسوب می‌شد اما با این وجود روان‌شناسان مشخص کرده‌اند که روش دانستن دیگری هم وجود دارد که به هوش عاطفی ترجمه شده و ممکن است تفاوت حتی بزرگ‌تری در موفقیت حرفه‌ای و شخصی فرد ایجاد کند.

دکتر دانیل گلمن  در کتاب خویش که معادل هوش احساسی  است، پنج جزو آن را برشمرده است: خودآگاهی، نوع‌دوستی، انگیزش فردی، همدردی و توانایی دوست داشتن و مورد علاقه بودن از سوی دوستان، والدین و اعضای خانواده. افرادی که از هوش بالای عاطفی برخوردارند؛ کسانی هستند که واقعا در کار خود موفق بوده و ارتباط صادقانه و صمیمانه‌ای برقرار می‌کند.

هوش احساسی در زمان تولد، ثابت نبوده و مفاهیم آن در طول دوران تحصیل ابتدایی و راهنمایی قابل آموختن است. حتی شرکت‌ها در حال استخدام مشاورینی برای افزایش هوش احساسی کارکنان خود هستند زیرا نشان داده شده که این امر مستقیما کار تیمی، اعتماد و اتکای کارکنان به کار و نیز قدرت تولید آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.  محققان اشاره دارند که احساسات و عواطف می‌توانند به ما کمک کنند تا عشق و محبت و ارتباطات معنوی خود را شکل بخشیده و اگر مانع آنها نشویم و به موقع آن را کنترل نکنیم، می‌توانند دشمن ما شده و ما را همچون دیکتاتور‌های بزرگ، خوار و ذلیل گردانند. ما با گوش دادن به پیام‌های بدن‌مان می‌توانیم هوش احساسی و منطقی‌مان را همزمان در زندگی‌های رومزه‌مان لحاظ کنیم.

دانلود بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با خودکارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اردبیل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 359 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 356

 

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

اهداف تحلیل های بخش آموزش و پرورش و منابع انسانی

 دارای سه هدف است:

 

   1- استقرار پایگاه اطلاعاتی و الگوی روش شناسی برای بهبود برنامه ریزی توسعه منابع انسانی به صورتی نظام یافته و

 

   2- مشخص نمودن زمینه های نیازمند به تغییر در نظام آموزشی و تعیین محدودیت ها و امکانات و


 

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی

دانلود پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم

پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم

پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم

دانلود پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم

پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم
پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر
سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم
باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر
راهبردهای کنترل فکر
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 383 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 104

پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم

چکیده

 

هدف از پژوهش حاضر مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم می باشد. جامعه پژوهش حاضر شامل تمامی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها و مطب های تخصصی شهر اردبیل در نیمه اول سال 1394 می باشد. روش تحقیق حاضر علی مقایسه می باشد و روش نمونه گیری به صورت در دسترس می باشد. به این صورت که در مرحله اول از میان بیماران دیابتی مراجعه کننده به بیمارستان ها و مطب های تخصصی شهر اردبیل تعداد 35 نفر و از میان افراد سالم تعداد 35 نفر انتخاب شد. برای گردآوری داده از پرسشنامه های پرسش‌نامه سبک اسنادی  (ASQ)، پرسشنامه فراشناخت (MCQ) و پرسشنامه کنترل فکر در این پژوهش استفاده شد. برای بررسی فرضیه پژوهش از آزمون مانوا استفاده شد. یافته این تحقیق نشان داد که بین مولفه های باورهای فراشناختی در بین دو گروه بیماران مبتلا به دیابت و افراد سالم تفاوت معنی داری وجود دارد (05/0<p) و میانگین نمرات متغیرهای مفروض در بین نمونه های گروه دیابتی بیشتر از گروه سالم است و تنها در بعد خودآگاهی شناختی بین دو گروه تفاوت وجود ندارد. می توان نتیجه گرفت که افراد مبتلا به دیابت به علت نیاز به آموزش برای افزایش باورهای فراشناختی خود دارند.

 

 

 

واژگان کلیدی: فراشناخت، کنترل فکر، سبک های اسناد، افراد دیابتی

مقدمه

 

دیابت یا بیماری قند، یک اختلال متابولیک (سوخت و سازی) در بدن است. در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می‌رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد. نقش اصلی انسولین پایین آوردن قند خون توسط مکانیزم‌های مختلفی است. دیابت دو نوع اصلی دارد. در دیابت نوع یک تخریب سلولهای بتا در پانکراس منجر به نقص تولید انسولین می‌شود و در نوع دو مقاوت پیشرونده بدن به انسولین وجود دارد که در نهایت ممکن است به تخریب سلول‌های بتای پانکراس و نقص کامل تولید انسولین منجر شود (گوگوئن و گیلبرت، 2014). در دیابت نوع دو مشخص است که عوامل ژنتیکی، چاقی و کم‌تحرکی نقش مهمی در ابتلای فرد دارند. خود مراقبتی دیابت به عنوان مجموعه ای از رفتارها (تنظیم برنامه غذایی، انجام ورزش، مصرف داروها، خود پایشی سطوح قند خون یا ادرار و مراقبت از پاها) آنها تعریف شده است که بیماران مبتلا به دیابت، را به طور روزانه برای دستیابی به کنترل دیابت انجام می دهند (رحیمیان بوگار و همکاران، 2010). این رفتارها موجب پیشگیری از عوارض زودرس و دیررس بیماری گردیده و زندگی طولانی مدت را برای بیمار تضمین می کنند (آدامز و همکاران، 2013). بیماری دیابت در قلب مسائل رفتاری است و عوامل روانشناختی و اجتماعی نقش حیاتی در مدیریت آن دارند (سنوک و همکاران، 2005)، تا جایی که برخی صاحب نظران همچون گلاسگو[1] آن را در حقیقت یک مسأله رفتاری و یک بیماری خود-مراقبتی قلمداد می کنند (سنوک و همکاران، 2006).

 

فراشناخت[2] در روان‌شناسی واژه‌ای است که به صورت «شناختنِ شناختن» و یا «دانستنِ دانستن» تعریف شده است. تاملی که انسان بر روی فرایندهای ذهنی خود می‌کند، و اندیشیدن درباره تفکر را فراشناخت می‌نامند. این مفهوم از مفاهیم نظریه ذهن به شمار می‌آید، که به صورت عمومی دارای دو مولفه است: یکی دانش درباره شناخت، و دیگری قاعده بخشیدن به شناخت. کودک انسان تا پیش از دبستان هنوز مجهز به فراشناخت نیست و توانایی درک نظر و افکار و احساسات دیگران را ندارد، از چهار سالگی به بعد است که می‌فهمد که افکار و باورهای دیگران بر رفتارشان تاثیر می‌گذارد و این‌که حتی ممکن است آن‌ها از واقعیت به دور نیز باشد. بیماران مبتلا به اوتیسم فاقد نظریه ذهن می‌باشند، آدم‌ها را به مانند هر نوع شی دیگری می‌بینند، در نتیجه به دنیای درون خود پناه می‌برند (رفیعی، 1392).

 

فراشناخت را می توان به سه حیطه دانش فراشناختی[3]، تجربه های فراشناختی[4] و راهبردهای فراشناختی[5] تقسیم کرد. دانش فراشناختی به باورها و نظریه هایی اطلاق می شود که افراد درباره تفکر خود دارند. تجربه های فراشناختی شامل ارزیابی ها و احساس هایی است که افراد در موقعیت های مختلف درباره ی وضعیت روانی خود دارند و راهبردهای فراشناختی پاسخهایی هستند که برای کنترل و تغییر تفکر به کار گرفته می شوند و به خودتنظیمی هیجانی و شناختی کمک می کنند (ولز، 2013).

 

راهبردهای کنترل فکر پاسخ هایی هستند که افراد برای کنترل فعالیت های نظام فراشناختی خود نشان می دهند. ولز و ماتیوس اختلال هیجانی را با راهبرد کنترل تهدید مشخص می کنند (ولز و ماتیوس،1994). افراد برای کنترل افکار ناخواسته یا اضطراب زای خود از طیف وسیعی از راهبردها استفاده می کنند. در یک مطالعه ی تحلیل عاملی، ولز و دیویس، پنج راهبرد کنترل را مشخص کردند که از طریق پرسشنامه ی کنترل فکر (TCQ) سنجیده می شود. این راهبردها ارزیابی مجدد، تنبیه، کنترل اجتماعی، نگرانی و توجهبرگردانی را شامل می شوند (ولز، 2013). هدف از پژوهش حاضر مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم که شامل تمامی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها و مطب های تخصصی شهر اردبیل در نیمه اول سال 1394 می باشد.

 

 


 

[1]- Glasgow

 

[2]- Metacognition

 

[3]- Metacognitive kowledge

 

[4]- Metacognitive experinces

 

[5]- Metacognitive strategies

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                 صفحه

 

چکیده. 1

 

فصل اول

 

کلیات تحقیق

 

1-1 بیان مسئله. 4

 

1-2 اهمیت وضرورت پژوهش.... 7

 

1- 3 اهداف پژوهش.... 7

 

1-3-1 هدف کلی.. 7

 

1-3-2 اهداف جزئی.. 8

 

1-4 فرضیه ها 8

 

1-5 تعریف نظری وعملیاتی متغیرها 9

 

فصل دوم

 

ادبیات و پیشینه پژوهش

 

2-1 مقدمه. 12

 

2-2 دیابت... 12

 

2-2-1 دید کلی.. 12

 

2-2-2 تاریخچه. 12

 

2-2-3 دیابت شیرین وابسته به انسولین.. 13

 

2-2-4 فنوتیپ و سیر طبیعی دیابت شیرین وابسته به انسولین.. 13

 

2-2-5 اداره بیمار مبتلا به دیابت شیرین وابسته به انسولین.. 14

 

2-2-6 خطر توارث دیابت شیرین وابسته به انسولین.. 14

 

2-2-7 دیابت شیرین غیر وابسته به انسولین.. 14

 

2-2-8 فنوتیپ و سیر طبیعی دیابت شیرین غیر وابسته به انسولین.. 15

 

2-2-9 اداره بیمار مبتلا به دیابت شیرین غیر وابسته به انسولین.. 15

 

2-2-10 خطر توارث دیابت شیرین غیر وابسته به انسولین.. 16

 

2-2-11 دیابت نوع یک.... 16

 

2-2-12 دیابت نوع دوم. 16

 

2-2-13 دیابت بارداری.. 16

 

2-2-14 عوارض دیابت... 17

 

2-2-15 دیابت در ایران. 17

 

2-2-16 دیابت نوع 2 یا دیابت غیر وابسته به انسولین.. 17

 

2-2-17 عوامل مؤثر بر دیابت... 18

 

2-3 باورهای فراشناختی.. 18

 

2-3-1 فراشناخت... 22

 

2-3-3 عناصر فراشناخت... 23

 

2-3-3-1 دانش فراشناختی.. 23

 

2-3-3-2 کنترل فراشناختی.. 25

 

2-3-4 دانش و کنترل خود. 25

 

2-3-4 دانش و کنترل فرآیند. 26

 

2-3-4-1 انواع دانش موثر در فراشناخت... 26

 

2-3-4-2 کنترل اجرایی رفتار. 27

 

2-3-5 راهبردهای یادگیری.. 27

 

2-3-6 راهبردهای فراشناختی.. 29

 

2-3-7 تمایز راهبردهای شناختی و فراشناختی.. 31

 

2-3-8 ضرورت آموزش راهبردهای فراشناختی.. 32

 

2-4 راهبردهای کنترل فکر. 33

 

2-4-1 فواید کنترل فکر. 33

 

2-4-2 روش‌های اصلاح احساسات... 35

 

2-4-2-1 آموزش ریلکسیشن (آرام‌تنی) 35

 

2-4-2-2 احساس بسازید. 37

 

2-4-2-3 شاد باشید. 38

 

2-4-2-4 رسیدن به آرامش درونی.. 39

 

2-4-2-5 مدیتیشن.. 40

 

2-4-2-6 حساسیت‌زدایی.. 41

 

2-4-2-7 بیرون بریزید. 43

 

2-4-2-8 تخلیه. 43

 

2-4-2-9 انرژی روانی را صرف اعمال سازنده کنید. 45

 

2-4-2-10 پرت کردن حواس... 46

 

2-4-2-11 محیط را عوض کنید و از تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید. 46

 

2-4-2-12 تمرین.. 46

 

2-4-2-13 مهارت... 46

 

2-4-2-14 معکوس‌گرایی.. 46

 

2-4-2-15 دارو. 47

 

2-4-2-16 سازگاری‌تدریجی.. 47

 

2-4-2-17 انجام کارهایی که دوست داریم.. 47

 

2-4-2-18 ارزش‌ها 47

 

2-5 سبک اسناد. 47

 

2-5-1 اسناد و نظریه اسناد. 47

 

2-5-2 نظریه های اسناد. 48

 

2-5-3 اسناد و سوگیری ها 49

 

2-6 پیشینه پژوهش.... 52

 

2-6-1 پژوهش های خارجی.. 52

 

1-6-2-1 پیشینه پژوهش باورهای فراشناخت... 52

 

2-6-2-2 پیشینه پژوهشی راهبردهای کنترل فکر. 54

 

2-6-2-3 پیشینه پژوهشی سبک اسناد و دیابت... 55

 

2-6-3 پژوهش های داخلی.. 55

 

فصل سوم

 

روش شناسی تحقیق

 

3-2 جامعه آماری.. 59

 

3-3 حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 59

 

3-4 روش گرد آوری اطلاعات... 59

 

3-5 ابزارگرد آوری اطلاعات... 60

 

3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها 61

 

فصل چهارم

 

تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-1 ویژگی های جمعیت شناختی.. 63

 

4-2 یافته های توصیفی.. 64

 

4-3 یافته های استنباطی.. 66

 

فصل پنجم

 

بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات

 

5-1 مقدمه. 75

 

5-2 بحث و نتیجه گیری.. 75

 

5-3 نتیجه گیری کلی.. 77

 

5-4 محدودیت ها 77

 

5-5 پیشنهادات پژوهش.... 78

 

5-5 پیشنهادات کاربردی.. 78

 

منابع. 79

 

ضمائم.. 87

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول 1-1 مولفه های فراشناخت براساس دیدگاه فلاول (1979)...................................... 20

 

جدول 4-1جنسیت در بین گروه های مورد مطالعه............................................................. 63

 

جدول 4-2 وضعیت تاهل در بین گروه های مورد مطالعه.................................................. 63

 

جدول 4-3 میانگین و انحراف معیار سن در گروه های مورد مطالعه.................................. 63

 

جدول 4-4 میانگین و انحراف معیار ابعاد سیک اسنادی در گروه های مورد مطالعه.......... 64

 

جدول 4-5 میانگین و انحراف معیار ابعاد کنترل فکر در گروه های مورد مطالعه............... 65

 

جدول 4-6 میانگین و انحراف معیار ابعاد فراشناخت در گروه های مورد مطالعه............... 66

 

جدول 4-7 نتایج آزمون لوین برای ابعاد سبک اسنادی....................................................... 67

 

جدول 4-8 نتایج آزمون معناداری تحلیل واریانس چند متغیره ابعاد سبک های اسنادی..... 67

 

جدول 4-9 نتایج آزمون لوین برای ابعاد باورهای فراشناختی............................................. 68

 

جدول 4-10 نتایج آزمون معناداری تحلیل واریانس چند متغیره فراشناخت ها.................. 69

 

جدول 4-11 نتایج آزمون تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا) بر روی متغیر فراشناخت ها 70

 

جدول 4-12 نتایج آزمون لوین برای ابعاد کنترل فکر.......................................................... 71

 

جدول4-13 نتایج آزمون معناداری تحلیل واریانس چند متغیره کنترل افکار........................ 72

 

جدول 4-14 نتایج تحلیل پایایی گویه های مربوط به پرسشنامه های  پژوهش................... 72

 

جدول 4-15 آزمون نرمال بودن (kolmogorov-smirnov test) توزیع متغیرهای مورد بررسی................................................................................................................................... 73

دانلود پایان نامه مقایسه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر و سبک های اسناد در بین افراد دیابتی و سالم